Basket League: Ο ΕΣΑΚΕ αποφάσισε πρωτάθλημα με 12 ομάδες τη σεζόν 2022-23
Δώδεκα ομάδες θα περιλαμβάνει το επόμενο πρωτάθλημα του ελληνικού πρωταθλήματος, όπως αποφασίστηκε από τον ΕΣΑΚΕ στη διάρκεια του σημερινού ΔΣ.
Στην τηλεδιάσκεψη που πραγματοποιήθηκε, οι ομάδες αποφάσισαν να εγκρίνουν τη συμμετοχή της Καρδίτσας. Έτσι, η πρωταθλήτρια της Α2 θα είναι η μοναδική που προβιβάζεται.
Αντίθετα, εκτός πρωταθλήματος έμειναν το Ψυχικό που δήλωσε αδυναμία να καλύψει τις προϋποθέσεις συμμετοχής καθώς και η εντυπωσιακή στο πρωτάθλημα που τελείωσε, Λάρισα.
Ο Ηρακλής, που απέκτησε νέα διοίκηση με τον Θεόδωρο Ριζούλη, επιδίωκε να κερδίσει μια θέση, ωστόσο τα μέλη του συνεταιρισμού ήταν σαφή και δεν επέτρεψαν να τεθεί καν υπό συζήτηση ένα τέτοιο ενδεχόμενο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
