ΜΙΛΑΝ: Το πλήρες πρόγραμμα των φιλικών των «ροσονέρι», με Νις, Ρεάλ Μαδρίτης, Βαλένθια και Παναθηναϊκό

Δυνατά φιλικά για τη Μίλαν, που θα ολοκληρώσει την προετοιμασία της κόντρα στους «πράσινους», στις 14 Αυγούστου στο στάδιο «Nereo Rocco» στην Τεργέστη, στις 20:30(τοπική ώρα). Όλοι οι αγώνες θα μεταδοθούν από το ιταλικό Sky.

Η  Μίλαν ανακοίνωσε το πλήρες πρόγραμμα των  φιλικών  παιχνιδιών της προετοιμασίας του καλοκαιριού, ενόψει της νέας σεζόν. Νις, Ρεάλ Μαδρίτης, Βαλένθια και Παναθηναϊκός οι αντίπαλοι των «ροσονέρι».

Το πρόγραμμα:

31 Ιουλίου 2021 – εναντίον της Νις στο στάδιο «Allianz Riviera» της Γαλλίας, στις 8:30 μ.μ. τοπική ώρα. 

4 Αυγούστου 2021 – εναντίον της Βαλένθια στο «Μεστάγια», της Ισπανίας. Το παιχνίδι, το οποίο θα ξεκινήσει στις 8:30 μ.μ. τοπική ώρα και θα είναι η 49η έκδοση του παραδοσιακού «Orange Trophy».

8 Αυγούστου 2021 – ενατνίον της Ρεάλ Μαδρίτης στο Κλάγκενφουρτ της Αυστρίας, στις 6:30 μ.μ. τοπική ώρα. 

14 Αυγούστου 2021 – εναντίον του Παναθηναϊκού, στο Στάδιο «Nereo Rocco» στην Τεργέστη της Ιταλίας. Το παιχνίδι θα ξεκινήσει στις 8:30 μ.μ. τοπική ώρα και θα είναι το τελευταίο τεστ πριν από το πρώτο παιχνίδι της Μίλαν στη Serie A για τη σεζόν 2021/22, με αντίπαλο τη Σαμπντόρια, τη Δευτέρα 23 Αυγούστου.

Όλοι οι αγώνες θα μεταδοθούν από το ιταλικό Sky.  

Όπως ανακοίνωσαν οι Μιλανέζοι:

«Η $ ACM Fan Tokens θα επιτρέπει στους οπαδούς της ομάδας να έχουν πρόσβαση σε αποκλειστικό περιεχόμενο που σχετίζεται με το κλαμπ, να δοκιμάζουν τις δεξιότητές τους και να αντιμετωπίζουν άλλους οπαδούς από όλο τον κόσμο σε παιχνίδια, διαγωνισμούς και κουίζ που σχετίζονται με κλαμπ, συμμετέχοντας  σε παγκόσμιους βαθμολογικούς πίνακες για να κερδίσουν μία φορά – πραγματικές και ψηφιακές ανταμοιβές και εμπειρίες VIP σε πραγματικό χρόνο. Οι φίλαθλοι θα έχουν «ενεργό» ρόλο στο  σύλλογο με μια σειρά διαδραστικών και διασκεδαστικών δημοσκοπήσεων κάθε σεζόν. Συνεργάτες από τον Ιανουάριο του 2021, η Μίλαν και η Socios.com έχουν σχεδιάσει ένα ειδικό πρόγραμμα για το European Summer Tour, ώστε να προσελκύσει περισσότερους από 500 εκατομμύρια οπαδούς των «ροσονέρι» σε όλο τον κόσμο. Στο πλαίσιο αυτού του σχεδίου, θα δοθεί στους θαυμαστές η ευκαιρία να λάβουν μέρος σε μια σειρά δημοσκοπήσεων και δραστηριοτήτων με  την ευκαιρία να κερδίσουν ειδικά βραβεία και εμπειρίες ζωής».

Ακολουθείστε τo SPORTDAY.GR στο Google News