Παγκόσμιο Χειροπάλης: Οι Τούρκοι διοργανωτές έπαιξαν τον ελληνικό εθνικό ύμνο για μόλις 14” προς τιμήν του Γιώργου Χαραλαμπόπουλου
Ο Γιώργος Χαραλαμπόπουλος κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στα +100 κ. στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα χειροπάλης, το γνωστό μας μπρα ντε φερ, και έβαλε σε μπελάδες τους Τούρκους διοργανωτές. Από τη μια ο εκφωνητής… στραμπούληξε τη γλώσσα του μέχρι να πει το όνομα του (κατανοητό…) κι από την άλλη ο εθνικός μας ύμνος έπαιξε για μόλις 14” προς τιμήν του. Τώρα ή οι Τούρκοι στεναχωρήθηκαν που οι δικοί τους αθλητές έμειναν στη δεύτερη θέση και είπαν να πάρουν μια μικρή εκδίκηση ή απλά βιαζόντουσαν για να προλάβουν τις πολλές απονομές. Ελπίζουμε να ισχύει το δεύτερο, αν και το να κόβεις έναν εθνικό ύμνο στα 14” είναι πρωτοφανές και δείχνει ασέβεια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Προχωρά το σπουδαίο έργο - Πάνω από 50.000 η χωρητικότητα του νέου «Γ. Καραϊσκάκης»
- Υπεράνω Όλων: Το μοναδικό Ευρωπαϊκό τρόπαιο πότε ήρθε; Δεν ήρθε αυτή την «4ετία»;
- Αρης: Αυτά είναι τα νέα διαρκείας-Μειώσεις σε όσους ανανεώνουν ή αγοράζουν νωρίς
- Παναθηναϊκός: Η συγκλονιστική φωτογραφία Ομπράντοβιτς και Γιαννακόπουλου στο άγαλμα του Παύλου
- Μαφέο: «Σε σύλλογο τέτοιου μεγέθους όπως είναι ο Ολυμπιακός, δεν λες όχι»
