Πολ Ευμορφίδης: Πήγε με σανδάλια στο Προεδρικό Μέγαρο και έγινε viral – Αυτός είναι ο λόγος που το έκανε

Ο ιδρυτής και ιδιοκτήτης της Coco-Mat, Πολ Ευμορφίδης, έγινε θέμα συζήτησης –όπως είχε γίνει ο μουσικός Ιωάννης Στρατάκης λίγο καιρό πριν. Κάπως έτσι έχουμε ένα νέο pantoflagate.

Ας πάρουμε την ιστορία από την αρχή. Στη δεξίωση προς τιμήν του βασιλικού ζεύγους της Ολλανδίας που παρέθεσε χθες η Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου, στο Προεδρικό Μέγαρο, εμφανίστηκε πλήθος εκλεκτών καλεσμένων και μεταξύ αυτών ο επιχειρηματίας Πολ Ευμορφίδης, με περιβολή πολύ μακριά από το πρωτόκολλο, ένα απλό χακί πουκάμισο σετ με ένα σκουρόχρωμο παντελόνι και σαν κερασάκι στην αντισυμβατική τούρτα ένα ζευγάρι σανδάλια, αυτά τα κλασικά με τις δύο παράλληλες λωρίδες.

Εννοείται, ότι τα σόσιαλ πήραν φωτιά με τους από δω να ομιλούν για ασέβεια στους θεσμούς, προσβολή και αγένεια, τους από ΄κει να διαδηλώνουν υπέρ της ελευθερίας της έκφρασης χωρίς ιδιαιτέρως σοβαρά επιχειρήματα και κάποιους πιο ψαγμένους να παρατηρούν πάνω στον Πολ Ευμορφίδη μια μορφή «αντίστροφου σνομπισμού», μια ελιτίστικη απόκλιση από την ομοιομορφία που επιβάλλουν τα etiquettes.

Στη συνέχεια έγινε γνωστό ότι ο Πολ Ευμορφίδης ήταν καλεσμένος του βασιλικού ζεύγους της Ολλανδίας καθώς και κάποια παραπάνω στοιχεία για αυτόν. Ο Πολ Ευμορφίδης δεν έχει κινητό και δεν οδηγεί. Μετακινείται αποκλειστικά με ποδήλατο, συγκεκριμένα τα ξύλινα ποδήλατα που φτιάχνει η εταιρία του.

Ποιος είναι αυτός ο μυστήριος τύπος, τελικά; 

Μια δημοσιογράφος που είχε μιλήσει μαζί του για την hotelbrain.com γράφει: «Στo μίτινγκ που προηγείται της συνέντευξής μας, παρίστανται ένας φίλος του παλιός από το στρατό, η καθηγήτρια που του έκανε κάποτε ιδιαίτερα αγγλικών κι ένας ζωγράφος. Μας φυλεύει (ιδού και το αγαπημένο του ρήμα) φρεσκοστημένη πορτοκαλάδα, κρασί από την Κρήτη και μελιτζάνες από τη φάρμα της εταιρείας με φέτα που μαγειρεύτηκαν στην κουζίνα του καταστήματος.

»Ε, μετά από όλα αυτά αν περιμέναμε να μιλήσουμε για το success story της Coco-Mat με τα 40 καταστήματα στην Ελλάδα, τα 11 στην Ευρώπη, τα 9 στην Κίνα, τα 2 στη Νέα Υόρκη και το ένα στη Σαουδική Αραβία, αλλά και για το νέο project των COCO-MAT Hotels & Resorts Worldwide, ένα διεθνές affiliation brand που περιλαμβάνει όχι μόνο ξενοδοχεία –μέλη με οικολογικό προσανατολισμό αλλά και franchise και ιδιόκτητα καταλύμματα σε όλον τον κόσμο, θα πλανιόμασταν πλάνην οικτράν. Μαζί του άλλωστε, όπως διαπιστώσαμε, έχει περισσότερο ενδιαφέρον να μιλάς για τη θνησιμότητα του Πλάτωνα και του Αριστοτέλη, για τo φύτεμα της πατάτας, για το ταξίδι του Άμστερνταμ – Αθήνα, μέσω των Άλπεων με ποδήλατο. Α! και για τον ύπνο των χαμένων ποιητών, φυσικά» και συνεχίζει:

«Αυτός είναι ο Παύλος Ευμορφίδης. Ένας “μη μεταλλαγμένος” όπως αυτοχαρακτηρίζεται, Έλληνας επιχειρηματίας που κοντράρει με απόλυτη φυσικότητα όλα τα στερεότυπα. Ακόμα και αυτά μιας προγραμματισμένης συνέντευξης. Καβαλάει ένα ποδήλατο και πάει εκεί που θέλει. Όχι μόνο τη συζήτηση, αλλά κυρίως τη ζωή».

-Τα χρήματα δηλαδή σας είναι αδιάφορα;

Εντελώς. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να ιδρώνω. Αν δεν ιδρώνεις κάθε μέρα, δεν περνάς καλά. Μπορούμε να το περάσουμε αυτό στον Έλληνα; Αρκετοί μου λένε, εντάξει είσαι κονομημένος, γι’ αυτό τα λες αυτά. Όμως έτσι ήμουν πάντα. Γι’ αυτό πέρασα καλά. Τι είναι τα λεφτά στην πραγματικότητα; Μέσο συναλλαγής, επιβίωσης; Όχι! Είναι ένα δικαίωμα που σου δίνει κάποιος άλλος, όταν δεν το έχεις. Γύρισα εφτά χρόνια όλον τον κόσμο μαθαίνοντας γλώσσες, συναντώντας ανθρώπους κάτω από γέφυρες και ζητώντας τους «να κοιμηθώ στο σπίτι σου απόψε;». Δεν χρειάζονται τα λεφτά ρε! Να χαμογελάμε, να περνάμε καλά.

-Και η επιτυχία της εταιρείας πού βασίστηκε;

Στην άγνοια κινδύνου. Στην ειλικρίνεια. Στην τιμιότητα. Στη διάθεσή μας για φιλοξενία. Θυμάμαι όταν δεν είχαμε δικά μας ξενοδοχεία, είχαμε διαμορφώσει ένα loft όπου καλούσαμε όλους τους υποψήφιους πελάτες μας να έρθουν να μείνουν για να καταλάβουν τι ακριβώς σημαίνει εμπειρία ύπνου Coco-Mat.

Γιατί, όμως, ο ιδιοκτήτης της Coco mat πήγε στο δείπνο προς τιμήν του βασιλικού ζεύγους της Ολλανδίας με σανδάλια;

Ιδού η απάντηση: Η 29χρονη designer κόρη του επιχειρηματία βρίσκεται πίσω από το διάσημο brand σανδαλιών EF93, τα σχέδια των οποίων κατασκευάζονται από ανακυκλώσιμα φιλικά προς το περιβάλλον υλικά και ρετάλια της Coco-Μat. Έμπνευση για την Έμμα και την φίλη της Νεφέλη Ζωγράφου, η οποία αποτελεί κι εκείνη μέλος του σχεδιαστικού διδύμου, αποτέλεσε την περίοδο της καραντίνας ο Πολ Ευμορφίδης, ο οποίος μέχρι εκείνη την ώρα φορούσε παπούτσια δικής του κατασκευής από κοκοφίνικα.

Τα σχέδια και τα χρώματα, όπως έχει παραδεχτεί η κόρη του Έμμα, δεν της άρεσαν καθόλου μέχρι που πήρε την απόφαση να του το πει. Τότε ο Πολ Ευμορφίδης την προέτρεψε να δημιουργήσει κάτι αποκλειστικά και μόνο για εκείνον, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί μια ολόκληρη συλλογή, που εκτός από τις μεγαλύτερες τουριστικές αγορές της χώρας Μύκονο, Πάρο, Σαντορίνη, Κέρκυρα, σήμερα να ταξιδεύει και στο εξωτερικό όπως τη Νέα Υόρκη, το Μιλάνο, τη Μαδρίτη.

Το συγκεκριμένο δίχρωμο (blue navy με λαδί) σχέδιο που επέλεξε ο Πολ Ευμορφίδης για την εμφάνιση του στο Προεδρικό Μέγαρο αποτελεί μέρος της συλλογής που έχει φτιαχτεί αποκλειστικά και μόνο για εκείνον κι αυτό γιατί σαν σχέδιο δεν υπάρχει στο επίσημο site του brand. Ωστόσο εξαιτίας των υλικών κατασκευής εύκολα μπορεί να καταλάβει κάποιος πως πρόκειται για πάνινα σανδάλια από 100% οικολογικά βαμβακερά και πλενόμενα υφάσματα, με πάτο από κοκοφοίνικα και σόλα από φελλό και ανακυκλώσιμο πλαστικό. Το σχέδιο μπορεί να είναι ίδιο, όμως οι επιλογές για το δεξί και το αριστερό σανδάλι διαφέρουν χρωματικά κι αυτό γιατί η φιλοσοφία του brand προάγει την διαφορετικότητα.

Αυτή την περίοδο η δημιουργική ομάδα της EF 93 προσπαθεί να δημιουργήσει ξύλινες σόλες από τα καμένα δέντρα της πυρόπληκτης Βόρειας Εύβοιας. Από το ίδιο υλικό ο επιχειρηματίας της Coco-Μat κατασκεύασε τα πρώτα ξύλινα ποδήλατα που φέρουν την υπογραφή του, με δυο από αυτά να προσφέρθηκαν ως δώρα στον βασιλιά της Ολλανδίας Γουλιέλμο – Αλέξανδρο και την βασίλισσα Μάξιμα.

Ίσως, λοιπόν, πέρα και πάνω από αυτοσχέδιες και άκαρπες δίκες στα σόσιαλ και από γνώμες εντελώς προσωπικές, αυτό που θα είχε ενδιαφέρον να συζητηθεί είναι το γιατί προέκυψε το φαινόμενο της παντόφλας τώρα, σε αυτή τη στροφή του χρόνου και τι σημαίνει πραγματικά;

Πηγή: in.gr 

 

Ακολουθείστε τo SPORTDAY.GR στο Google News