Μελισσανίδης: Πήγε στα αποδυτήρια και μοίρασε συγχαρητήρια
Την επίσκεψη του Δημήτρη Μελισσανίδη δέχθηκαν οι παίκτες της ΑΕΚ μετά τη νίκη τους σε βάρος του Ολυμπιακού.
Φανερά ικανοποιημένος από την απόδοση της ΑΕΚ και τη νίκη με 3-0 σε βάρος του Ολυμπιακού, ο Δημήτρης Μελισσανίδης βρέθηκε στα αποδυτήρια της ομάδας του προκειμένου να μοιράσει συγχαρητήρια σε τεχνική ηγεσία και ποδοσφαιριστές. Το κλίμα ήταν πανηγυρικό με τον διοικητικό ηγέτη της Ένωσης να αγκαλιάζει έναν έναν τους παίκτες, τον Ματίας Αλμέιδα και τους υπόλοιπους συνεργάτες της ομάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
