Μπιλίρης: «Ή θα φέρετε καλύτερους διαιτητές, ή θα φύγετε»

Eurokinissi
Όσα είπε ο αντιπρόεδρος της ΠΑΕ Αρης, Παναγιώτης Μπιλίρης, απευθυνόμενος στον Στιβ Μπένετ
Ο αντιπρόεδρος της ΠΑΕ Άρης και νομικός σύμβουλος Τάκης Μπιλίρης εκπροσώπησε λόγω απουσίας του Θόδωρου Καρυπίδη, την ομάδα της Θεσσαλονίκης.
“Αν νομίζετε ότι οι διαιτητές που φέρνετε είναι αντάξιοι του πιο συναρπαστικού πρωταθλήματος όπως λέτε, τότε θα πρέπει να φύγετε! Με Νταμπάνοβιτς και Αλβανούς χωρίς εμπειρία, δεν μπορούμε να προχωρήσουμε”, είπε απευθυνόμενος στον Στιβ Μπένετ και πρόσθεσε:
“Είτε θα φέρετε καλύτερους διαιτητές, είτε θα φύγετε”, συμφωνώντας με όσα δήλωσε πρόσφατα ο Θόδωρος Καρυπίδης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
