FORMULA 1: Χάμιλτον vs Φερστάπεν, η νέα μεγάλη κόντρα

Η φετινή σεζόν μας έχει προσφέρει σπουδαίους αγώνες αλλά κυρίως έχει φέρει μία νέα κόντρα που αναμένεται να κρατήσει ζωντανό το ενδιαφέρον ως το τέλος. Ας θυμηθούμε τι έχει συμβεί ως τώρα.

Ο Λιούις Χάμιλτον από το 2014 μέχρι και πέρυσι κατέκτησε 6 πρωταθλήματα και τα περισσότερα εξ αυτών ήταν χωρίς αντίπαλο. Το 2016 ήταν η χρονιά που ο Ρόσμπεργκ κατάφερε να του πάρει τον τίτλο ενώ το 2018 και το 2019 μέχρι τα μισά ένιωσε πίεση από τον Φέτελ. Φέτος όλα δείχνουν να είναι διαφορετικά αφού ο Μαξ Φερστάπεν είναι αποφασισμένος να σταματήσει το σερί του Βρετανού.

Με… φόρα άρχισε τη σεζόν ο Χάμιλτον

Αν και οι δοκιμές είχαν δέιξει ότι η Red Bull θα είναι άκρως ανταγωνιστική τη φετινή σεζόν, μέχρι να δούμε τους πρώτους αγώνες κανείς δεν ήταν σίγουρος για το αν θα μπορούσε όντως να πιέσει τη Mercedes. Από τον πρώτο κιόλας αγώνα της σεζόν στο Μπαχρέιν φάνηκε ότι η αυστριακή ομάδα έχει κάνει άλματα προόδου και μπορεί το undercut στη στρατηγική της Mercedes να λειτούργησε όμως η νίκη δεν ήρθε εύκολα για τον Χάμιλτον.

Στην Ίμολα ο Φερστάπεν έκανε καταπληκτική εκκίνηση και κέρδισε δύο θέσεις αφήνοντας 2ο τον Poleman Λιούις Χάμιλτον. Η πρώτη νίκη της σεζόν ήρθε νωρίς για τη Red Bull που άρχισε να παίρνει ψυχολογία με τον Σέρχιο Πέρεζ να δείχνει ότι μπορεί να βοηθήσει πραγματικά τον teammate του.

Οι δύο επόμενοι αγώνες είχαν την υπογραφή του Χάμιλτον. Σε Πορτογαλία και Ισπανία ο Βρετανός αξιόποιησε κάθε ευκαιρία που του έδωσε η Red Bull, εκμεταλλεύτηκε και την pole position του Μπότας στο Πορτιμάο και έκλεισε την πρώτη τετράδα των αγώνων με τρεις νίκες.

Το σερί της Red Bull άρχισε στο Μονακό

Παραδοσιακά το Μόντε Κάρλο είναι το Grand Prix που όλοι μπορούν να οραματίζονται νίκες. Φέτος ο Μαξ Φερστάπεν δεν άφησε κανένα περιθώριο και κυριάρχησε απόλυτα από την Παρασκευή μέχρι και την Κυριακή. Η αδυναμία που έδειξε η Mercedes στη συγκεκριμένη διαδρομή έδωσε μία ένδειξη για το τι θα ακολουθήσει. Ο χαοτικός αγώνας στο Μπακού μπορεί να απογοήτευσε τον Φερστάπεν που έχασε μία δική του νίκη λόγω κλαταρίσματος όμως ο Πέρεζ έκανε τη δουλειά και πανηγύρισε την πρώτη του νίκη με την αυστριακή ομάδα.

Τρεις σερί νίκες για τον Φερστάπεν

Φτάνοντας στη Γαλλία κανείς δεν μπορούσε να φανταστεί ότι μετά από 3 εβδομάδες ο Μαξ Φερστάπεν θα είχε πανηγυρίσει 3 νίκες. Κι όμως ο Ολλανδός ήταν κυριάρχος και στο Πολ Ρικάρντ αλλά και στο διπλό αγώνα που έγινε στο Red Bull Ring. Η εικόνα πλέον είχε γίνει ξεκάθαρη. Η Red Bull είχε ξεπεράσει τη Mercedes και οι Γερμανοί έψαχναν τον τρόπο για να αντιδράσουν αφού αν δεν άλλαζαν κάτι θα έμεναν και εκτός διεκδίκησης του τίτλου.

Η σύγκρουση Χάμιλτον – Φερστάπεν στο Σίλβερστοουν άλλαξε τα πάντα

Κομβικό σημείο της σεζόν είναι χωρίς καμία αμφιβολία η σύγκρουση των δύο διεκδικήτών του τίτλου στο Σίλβερστοουν. Αφγού έδωσαν σκληρή μάχη στον πρώτο γύρο του βρετανικού GP, συγκρούστηκαν και ο Φερστάπεν κατέληξε στα προστατευτικά ελαστικά. Ο Χάμιλτον συνέχισε τον αγώνα, εξέτισε και την ποινή των 10 δευτερολέπτων φτάντοντας σε μία νίκη ψυχολογία αλλά και ουσίας. Μάζεψε τη διαφορά από τον αντίπαλό του και επιβεβαίωσε ότι το upgrade που έφερε η Mercedes του προσέφερε τη δυνατότητα να είναι και πάλι ανταγωνιστικός. Η «μάχη» εντυπώσεων που ακολούθησε με τις δηλώσεις των επικεφαλής αλλά και του ίδιου του Φερστάπεν απλά μας έδειξε το που θα πώς θα κυλήσει η φετινή σεζόν. Σαν να μην έφτανε στον Ολλανδό η εγκατάλειψη στο Σίλβερστοουν ήρθε και ο Μπότας να πέσει πάνω στο Νόρις στην εκκίνηση του Hungaroring και αυτός να προκαλέσει ζημιά στο μονοθέσιο του Φερστάπεν, για να ολοκληρώσει με το χειρότερο δυνατό τρόπο το πρώτο μισό της σεζόν. Ο Χάμιλτον δεν νίκη στην Ουγγαρία αλλά με… καραμπόλες βρέθηκε στη 2η θέση και στο +8 από τον αντίπαλό του.

Οι δυο τους απολαμβάνουν την καλοκαιρινή διακοπή και προετοιμάζονται για 12 ακόμη μάχες που θα κρίνουν το φετινό πρωτάθλημα.

Χάμιλτον vs Φερστάπεν

195        Βαθμοί                               187

4             Νίκες                                   5

3             Pole                                     5

3             Ταχύτεροι γύροι                  4

Ακολουθείστε τo SPORTDAY.GR στο Google News