Νάπολι: Η χρυσή μεταγραφή που κόστισε 18 εκατομμύρια και θα φέρει 47 εκατομμύρια μέσα σε ένα χρόνο!
Ο Κιμ Μιν Γιάε ετοιμάζεται για την τρίτη του μεταγραφή τα τελευταία χρόνια έχοντας καταφέρει να εκτινάξει την αξία του
Ο Κιμ Μιν Γιάε φαίνεται πως έχει πάρει την απόφασή του. Παρά την «πολιορκία» τόσο των «μεγάλων» της Αγγλίας όσο και της Παρί Σεν Ζερμέν, ο Νοτιοκορεάτης κεντρικός αμυντικός ετοιμάζει βαλίτσες για Μόναχο για να συνεχίσει την καριέρα του στη Μπάγερν.
Η Φενερμπαχτσέ τον απέκτησε έναντι τριών εκατομμυρίων Ευρώ τον Αυγούστο του 2021, και τον παραχώρησε στη Νάπολι έναντι 18 εκατομμυρίων Ευρώ. Οι «Παρτενοπέι» ήλπιζαν να τους κάνει να ξεχάσουν τον Κουλιμπαλί και ο Νοτιοκορεάτης το κατάφερε καθώς συνέβαλε στην κατάκτηση του πρωταθλήματος για πρώτη φορά μετά από 33 χρόνια.
Η Νάπολι είχε βάλει ρήτρα 47 εκατομμυρίων Ευρώ, με τη Μπάγερν να ετοιμάζεται να την πληρώσει. Οι Βαυαροί αναμένεται να δώσουν στον Κιμ Μιν Γιάε συμβόλαιο με ετήσιες απολαβές στα 10 εκατομμύρια Ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Το δικαίωμα που έχει και εκείνο που δεν έχει ο Τόμας Γουόκαπ, και ο Φαλ που αποδείχθηκε κανονικός
- Κεντζιόρα: Οι λόγοι που αποχώρησε από τον ΠΑΟΚ
- Ζαμπίδης – Μεϊγουέδερ: Αναβλήθηκε το μεγάλο event και πάει για Σεπτέμβριο
- Τελικός Κυπέλλου: Η έδρα και η ημερομηνία
- Μάκης Γκαγκάτσης: «Ξεπέρασε τα όρια η στοχοποίηση του Κωνσταντέλια»
