Ουτρέχτη-ΟΦΗ 2-0: Οι καλύτερες στιγμές της φιλικής ήττας του ΟΦΗ στην Ολλανδία
Ο ΟΦΗ έχασε από την Ουτρέχτη στην Ολλανδία με 2-0, αλλά έκανε εξαιρετική εμφάνιση, έχασε πολλές ευκαιρίες και ο Βάλντας Νταμπράουσκας δήλωσε απογοητευμένος για την ήττα αλλά και ικανοποιημένος από τους παίκτες του. «Αν πονάς από τις ήττες σημαίνει πως μεγαλώνεις και δεν θες να χάνεις» σχολίασε με νόημα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Γιώργος Μπαρτζώκας: Δεν είναι απλώς ένας προπονητής του Ολυμπιακού
- Ολυμπιακός: Ο Ντάνι Γκαρθία ανανέωσε το συμβόλαιό του με τους «ερυθρόλευκους»
- Ολυμπιακός: Το... σταυρόλεξο με τους Ελληνες
- Παναθηναϊκός Μεταγραφές: Αυτή είναι η συμφωνία για τον πράσινο Ράστοντερ
- Ολυμπιακός Μεταγραφές: Φέρνει Πόποβιτς, Κάρμο, νέα κρούση για Στάνιτς
