ΖΟΡΝΤΙ ΑΛΜΠΑ: Είναι ο δεύτερος παίκτης που δέχθηκε την μείωση μισθού από την Μπαρτσελόνα
Ο Ζόρντι Άλμπα δέχθηκε να μειωθεί ο μισθός του για να βοηθήσει και ο ίδιος την διοίκηση της Μπαρτσελόνα που αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά προβλήματα.
Μετά τον Ζεράρ Πικέ, ο οποίος δέχθηκε πρώτος την μείωση μισθού απο την Μπαρτσελόνα, ο επόμενος ήταν ο Ζόρντι Άλμπα.
Τα σοβαρά οικονομικά προβλήματα της ομάδας, δεν της επιτρέπουν να κρατήσει τους κανονικούς μισθούς των παικτών και γι’ αυτό περιμένει να δει ποιοι άλλοι θα δεχτούν αυτή την πρόταση.
Ο Πικέ ανέφερε πως το δέχθηκε για να μπορέσουν να δηλωθούν κανονικά τα νέα μεταγραφικά αποκτήματα και ο Ζόρντι Άλμπα είπε πως: «Η προδιάθεσή μου ήταν πάντα να βοηθώ τον σύλλογο και αγαπώ την Μπάρτσα. Κανείς δεν πρέπει να αμφιβάλλει για μένα».
??[ @ferrancorreas?] | Jordi Alba is the second captain to receive a high pay cut, plus a deferral. pic.twitter.com/x7zc5r7Fq0
— BarçaTimes (@BarcaTimes) August 23, 2021
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Το δικαίωμα που έχει και εκείνο που δεν έχει ο Τόμας Γουόκαπ, και ο Φαλ που αποδείχθηκε κανονικός
- Κεντζιόρα: Οι λόγοι που αποχώρησε από τον ΠΑΟΚ
- Ζαμπίδης – Μεϊγουέδερ: Αναβλήθηκε το μεγάλο event και πάει για Σεπτέμβριο
- Τελικός Κυπέλλου: Η έδρα και η ημερομηνία
- Μάκης Γκαγκάτσης: «Ξεπέρασε τα όρια η στοχοποίηση του Κωνσταντέλια»
