ΟΦΗ Νταμπράουσκας: «Ήρωες οι παίκτες μου, παίξαμε καλύτερα απ’ ότι με ΠΑΟΚ»
Ο προπονητής του ΟΦΗ, Βάλντας Νταμπράουσκας, στάθηκε στις προσπάθειες που έκαναν οι παίκτες του κόντρα στην ΑΕΚ, τις οποίες χαρακτήρισε «ηρωϊκές», τονίζοντας ότι η ομάδα του είχε καλύτερη απόδοση σε σχέση με τον αγώνα κόντρα στον ΠΑΟΚ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Γιώργος Μπαρτζώκας: Δεν είναι απλώς ένας προπονητής του Ολυμπιακού
- Ολυμπιακός: Ο Ντάνι Γκαρθία ανανέωσε το συμβόλαιό του με τους «ερυθρόλευκους»
- Ολυμπιακός: Το... σταυρόλεξο με τους Ελληνες
- Παναθηναϊκός Μεταγραφές: Αυτή είναι η συμφωνία για τον πράσινο Ράστοντερ
- Ολυμπιακός Μεταγραφές: Φέρνει Πόποβιτς, Κάρμο, νέα κρούση για Στάνιτς
