ΠΑΟΚ: Η πωρωτική ομιλία του Βιεϊρίνια πριν το ματς με την Άιντραχτ
Ο ΠΑΟΚ έδωσε στη δημοσιότητα την ομιλία του Αντρέ Βιεϊρίνια στα αποδυτήρια πριν από το ματς με την Άιντραχτ Φρανκφούρτης.
Ο ΠΑΟΚ κινείται στον απόηχο της μεγάλης νίκη επί της προπέρσινης κατόχου του Europa League, Άιντραχτ Φρανκφούρτης με 2-1 στην Τούμπα, στο πλαίσιο της φάσης των ομίλων του Conference League. Η «ασπρόμαυρη» ΠΑΕ έδωσε στη δημοσιότητα την ομιλία του Αντρέ Βιεϊρίνια πριν την έναρξη της αναμέτρησης με τον Γερμανούς. Ο αρχηγός του Δικεφάλου απευθυνόμενους στους συμπαίκτες του τους ζήτησε συγκεκριμένα πράγματα προκειμένου ο ΠΑΟΚ να φύγει νικητής από την αναμέτρηση, όπως και έγινε.
«Πάρτε την μπάλα μαζί σας παιδιά, παλεύουμε όλοι μαζί! Κάνουμε ένα λάθος; Παλεύουμε ξανά! Δεν κάνουμε κάτι άλλο. Παίζουμε εκπληκτικό ποδόσφαιρο και δίνουμε τα πάντα. Και αυτό είναι αρκετό για να βγούμε στον αγωνιστικό χώρο με το κεφάλι ψηλά, αν το κάνουμε αυτό θα φύγουμε με τους τρεις βαθμούς» είπε στην ομιλία του ο Βιεϊρίνια, πριν το κλασικό «1…2…4» και την ιαχή ΠΑΟΚ από όλους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
