Παναθηναϊκός - Αταμάν: Ήρωας ο Καλαϊτζάκης, ακόμα ένα άθλιο παιχνίδι ο Βιλντόσα

eurokinisi
Ο Εργκίν Αταμάν έκανε δηλώσεις… φωτιά με τη λήξη του αγώνα του Παναθηναϊκού στο Περιστέρι.
Το ματς με το Περιστέρι ήταν ακατάλληλο για καρδιακούς και ο κόουτς του Παναθηναϊκού, Εργκίν Αταμάν, μόνο διάθεση για αστεία ή να… γλυκάνει την κακή εικόνα της ομάδας του δεν είχε μετά. Κακή είπαμε; Άθλια τη χαρακτήρισε ο ίδιος!
«Ο Καλαϊτζάκης είναι ο ήρωας αυτού του αγώνα. Και ο Γκριγκόνις. Παίξαμε χάλια, αλλά βρήκαμε τον τρόπο να γυρίσουμε τη νίκη. Είναι μία σημαντική νίκη. Απόψε ο Βιλντόσα έπαιξε ακόμα ένα άθλιο παιχνίδι και ελπίζω να επιστρέψει στα στάνταρ και την ποιότητα που έχει», δήλωσε στην κάμερα ο κόουτς του τριφυλλιού.
TAGS
# Eργκίν Αταμάν
# Stoiximan Basket League
# Γιώργος Καλαϊτζάκης
# Δηλώσεις
# Λούκα Βιλντόσα
# Μπάσκετ
# Παναθηναϊκός
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Υπεράνω Όλων: Τέτοια στήριξη μέχρι το τέλος, με τέτοια εικόνα κανείς άλλος!
- Επίσημη η «βόμβα»: Ο Κεμ Μπιρτς στον Αρη
- Αρης: Με το στυλό στο χέρι για Λαρεντζάκη, Κώστα και Θανάση!
- Ο αρχιτέκτονας Μανώλης Κορρές σύμβουλος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής για το Παναθηναϊκό Στάδιο
- Τζιάνι Ινφαντίνο: Υπερασπίστηκε το cooling break
