ΟΦΗ: Ο Νταμπράουσκας πήγε στον κόσμο του ΟΦΗ και ζήτησε συγγνώμη!
Ο Βάλντας Νταμπράουσκας απολογήθηκε για το κακό αποτέλεσμα και την κακή εικόνα με την Κηφισιά (0-0), στις πρώτες του δηλώσεις, ενώ λίγο μετά πήγε στον κόσμο του ΟΦΗ που βρέθηκε στις εξέδρες και απολογήθηκε και σε αυτόν!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Γιώργος Μπαρτζώκας: Δεν είναι απλώς ένας προπονητής του Ολυμπιακού
- Ολυμπιακός: Ο Ντάνι Γκαρθία ανανέωσε το συμβόλαιό του με τους «ερυθρόλευκους»
- Ολυμπιακός: Το... σταυρόλεξο με τους Ελληνες
- Παναθηναϊκός Μεταγραφές: Αυτή είναι η συμφωνία για τον πράσινο Ράστοντερ
- Ολυμπιακός Μεταγραφές: Φέρνει Πόποβιτς, Κάρμο, νέα κρούση για Στάνιτς
