Βαγγέλης Μαρινάκης: Στον αγωνιστικό χώρο μετά τη διακοπή
Το αφεντικό του Ολυμπιακού κατέβηκε στον αγωνιστικό χώρο μετά τη διακοπή του ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό.
Ο Βαγγέλης Μαρινάκης κατέβηκε στον αγωνιστικό χώρο μετά τη διακοπή του ντέρμπι στο Φάληρο.
Ο ισχυρός άνδρας του Ολυμπιακού συνομίλησε με τους ποδοσφαιριστές της ομάδας και στη συνέχεια κατευθύνθηκε στα αποδυτήρια.
Δείτε φωτογραφίες:

SUPERLEAGUE 2023-2024 / ΟΣΦΠ – ΠΑΟ (ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΥ / EUROKINISSI)

SUPERLEAGUE 2023-2024 / ΟΣΦΠ – ΠΑΟ (KLODIAN LATO / EUROKINISSI)

SUPERLEAGUE 2023-2024 / ΟΣΦΠ – ΠΑΟ (ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΥ / EUROKINISSI)

SUPERLEAGUE 2023-2024 / ΟΣΦΠ – ΠΑΟ (ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΥ / EUROKINISSI)

SUPERLEAGUE 2023-2024 / ΟΣΦΠ – ΠΑΟ (ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΥ / EUROKINISSI)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Υπεράνω Όλων: Τέτοια στήριξη μέχρι το τέλος, με τέτοια εικόνα κανείς άλλος!
- Επίσημη η «βόμβα»: Ο Κεμ Μπιρτς στον Αρη
- Αρης: Με το στυλό στο χέρι για Λαρεντζάκη, Κώστα και Θανάση!
- Ο αρχιτέκτονας Μανώλης Κορρές σύμβουλος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής για το Παναθηναϊκό Στάδιο
- Τζιάνι Ινφαντίνο: Υπερασπίστηκε το cooling break
