Δημήτρης Γιαννακόπουλος: Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός - «Ο αγώνας να διεξαχθεί ομαλά και να κερδίσει ο καλύτερος»
Ένα ντέρμπι χωρίς προβλήματα θέλει να δει τη Δευτέρα (30/10) ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος.
Με ένα story στο Instagram μπήκε σε ρυθμούς ντέρμπι (30/10 στις 20:15) ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος, που θέλει η αναμέτρηση στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας να διεξαχθεί χωρίς προβλήματα.
«Θέλω να πιστεύω ότι μετά από την άριστη φιλοξενία στο ΟΑΚΑ, την αποδεδειγμένη από εμάς καλή διάθεση, αλλά και τα άσχημα γεγονότα στο Καραϊσκάκη, η ΚΑΕ Ολυμπιακός αλλά και η αστυνομία Πειραιά έχουν κάνει και θα κάνουν ό,τι απαιτείται ώστε να γίνει τη Δευτέρα ένας αγώνας που θα διεξαχθεί ομαλά ανάμεσα στις δύο καλύτερες ομάδες της Ελλάδας και να κερδίσει ο καλύτερος εντός γηπέδου» αναφέρει χαρακτηριστικά ο διοικητικός ηγέτης του Παναθηναϊκού.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Το δικαίωμα που έχει και εκείνο που δεν έχει ο Τόμας Γουόκαπ, και ο Φαλ που αποδείχθηκε κανονικός
- Κεντζιόρα: Οι λόγοι που αποχώρησε από τον ΠΑΟΚ
- Ζαμπίδης – Μεϊγουέδερ: Αναβλήθηκε το μεγάλο event και πάει για Σεπτέμβριο
- Τελικός Κυπέλλου: Η έδρα και η ημερομηνία
- Μάκης Γκαγκάτσης: «Ξεπέρασε τα όρια η στοχοποίηση του Κωνσταντέλια»
