Λουτσέσκου: «Παιδιά προκριθήκαμε χωρίς ήττα, κανείς δεν το πίστευε»
Ο Ραζβάν Λουτσέσκου δήλωσε μετά το 2-2 με την Αμπερντίν: «Προκριθήκαμε παιδιά. Είμαστε ακόμα στην πρώτη θέση, συνεχίζουμε χωρίς ήττα. Θυμάμαι τη στιγμή που ξεκινήσαμε στην Ευρώπη, κανείς δεν πίστευε ότι θα προκριθούμε. Και τώρα θα παίζουμε έως την άνοιξη. Η ομάδα έπαιξε φανταστικά σήμερα. Δεν ήταν εύκολο παιχνίδι. Από μηδέν ή μία ευκαιρία κατάφεραν να σκοράρουν δύο γκολ. Αυτό είναι που με ενοχλεί περισσότερο. Αλλά εμείς δείξαμε χαρακτήρα, δημιουργήσαμε ευκαιρίες, δεν καταφέραμε να πάρουμε τη νίκη όμως. Αυτό μας αφήνει μια πικρία».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Υπεράνω Όλων: Τέτοια στήριξη μέχρι το τέλος, με τέτοια εικόνα κανείς άλλος!
- Επίσημη η «βόμβα»: Ο Κεμ Μπιρτς στον Αρη
- Αρης: Με το στυλό στο χέρι για Λαρεντζάκη, Κώστα και Θανάση!
- Ο αρχιτέκτονας Μανώλης Κορρές σύμβουλος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής για το Παναθηναϊκό Στάδιο
- Τζιάνι Ινφαντίνο: Υπερασπίστηκε το cooling break
