ΠΑΟΚ: Έντονη δυσαρέσκεια για ΕΡΤ και ΕΡΑ Σπορ
Οι ιθύνοντες του ΠΑΟΚ είναι έντονα δυσαρεστημένοι με την ΕΡΤ και ΕΡΑ Σπορ.
Ο ΠΑΟΚ απέδρασε από τη Φρανκφούρτη με το διπλό και εξασφάλισε την πρόκριση στους 16 του Κόνφερενς Λιγκ. Οι άνθρωποι του δικεφάλου όμως, είχαν έντονα παράπονα από την ΕΡΤ και την ΕΡΑ Σπορ.
Μπορεί οι Θεσσαλονικείς, να ήταν η μόνη ελληνική ομάδα που πήρε θετικό αποτέλεσμα χθες βράδυ, όμως η ΕΡΤ και η ΕΡΑ ΣΠΟΡ δεν είχαν απεσταλμένους στη Γερμανία.
Σε αντίθεση με τον Ολυμπιακό, την ΑΕΚ και τον Παναθηναϊκό, στο γήπεδο της Άιντραχτ, δεν υπήρξαν απεσταλμένοι, κάτι που προκάλεσε έντονες αντιδράσεις στις τάξεις του ΠΑΟΚ.
TAGS
# Roof Garden
# UEFA Conference League
# ΑΕΚ
# Αϊντραχτ Φρανκφούρτης
# ΕΡΑ Σπορ 101.8
# ΕΡΤ
# Ολυμπιακός
# Παναθηναϊκός
# ΠΑΟΚ
# Ποδόσφαιρο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Αποθέωση για Μαρινάκη: «Ένα τέτοιο έργο πραγματοποιείται για πρώτη φορά με τη γενναιοδωρία του Έλληνα ευεργέτη»
- Ολυμπιακός: Η αξιολόγηση του σχεδιασμού λίγο πριν την πρώτη συγκέντρωση
- Ολυμπιακός: Αυτός είναι ο λόγος που ο Μεντιλίμπαρ εισηγήθηκε την παραμονή του Ντάνι Γκαρθία
- Νέο «χαστούκι» της ΕΕΑ σε Λιόλιο και Προμηθέα
- Ξέσπασμα Ταρέμι: «Δεν μας θέλουν στα νοκ άουτ...»
