Γιαννακόπουλος: «Πάρε πεντάρι, πάρε τριάρι, πάρε άσο, πάρε, πάρε, πάρε, αλλά εμείς θα πάμε για καφέ»
Έντονη η ενόχληση του Δημήτρη Γιαννακόπουλου.
Με ένα story στο Instagram, ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος εξέφρασε την έντονη δυσαρέσκειά του για τη μικρή προσέλευση του κόσμου στη σαββατιάτικη αναμέτρηση του Παναθηναϊκού με την Καρδίτσα για το πρωτάθλημα.
«Πάρε προπονητή, πάρε πεντάρι, πάρε τριάρι, πάρε άσο, πάρε, πάρε, πάρε, πάρε τον π@@λο… Και όταν τα πάρεις όλα αυτά, στον πρώτο αγώνα που επιτρέπεται πλέον κόσμος, πάρε και τα @αρχ@δι@ μας, εμείς θα πάμε για καφέ», ανέφερε ο Δ.Γιαννακόπουλος.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Το δικαίωμα που έχει και εκείνο που δεν έχει ο Τόμας Γουόκαπ, και ο Φαλ που αποδείχθηκε κανονικός
- Κεντζιόρα: Οι λόγοι που αποχώρησε από τον ΠΑΟΚ
- Ζαμπίδης – Μεϊγουέδερ: Αναβλήθηκε το μεγάλο event και πάει για Σεπτέμβριο
- Τελικός Κυπέλλου: Η έδρα και η ημερομηνία
- Μάκης Γκαγκάτσης: «Ξεπέρασε τα όρια η στοχοποίηση του Κωνσταντέλια»
