ΑΡΗΣ: Σοκ και οργή! Παρέμεινε το -6!
Η επιτροπή Εφέσεων αποφάσισε να διατηρήσει την ποινή αφαίρεσης 6 βαθμών από τον Άρη στο νέο πρωτάθλημα για την περιβόητη υπόθεση Λασκοφ
Σοκ στον Άρη! Η επιτροπή Εφέσεων αποφάσισε να διατηρήσει την ποινή αφαίρεσης 6 βαθμών από τον Άρη στο νέο πρωτάθλημα για την περιβόητη υπόθεση Λασκοφ.
Στα γραφεία της Αλκμήνης η είδηση έσκασε σαν βόμβα, καθώς περίμεναν ότι δεν θα ισχύσει η ποινή και ο Άρης ετοιμάζει την πρώτη αντίδραση με ανακοίνωση.
Μόνη επιλογή το CAS
Πάντως στα χέρια του Άρη ως μοναδική νομική επιλογή είναι η προσφυγή στο CAS, δεν έχει άλλο τρόπο αντίδρασης και θα πρέπει να αποφασίσει η διοίκηση Καρυπίδη τις κινήσεις της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Υπεράνω Όλων: Τέτοια στήριξη μέχρι το τέλος, με τέτοια εικόνα κανείς άλλος!
- Επίσημη η «βόμβα»: Ο Κεμ Μπιρτς στον Αρη
- Αρης: Με το στυλό στο χέρι για Λαρεντζάκη, Κώστα και Θανάση!
- Ο αρχιτέκτονας Μανώλης Κορρές σύμβουλος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής για το Παναθηναϊκό Στάδιο
- Τζιάνι Ινφαντίνο: Υπερασπίστηκε το cooling break
