Παναθηναϊκός: Η πρώτη «πράσινη» ανάρτηση του Φατίχ Τερίμ
Ο νέος προπονητής του Παναθηναϊκού, Φατίχ Τερίμ, χαιρέτισε μέσω ανάρτησης στο Twitter τον οργανισμό και τον κόσμο του «τριφυλλιού».
Το δικό του, «καλώς σας βρήκα», έστειλε μέσω ανάρτησης στην πλατφόρμα του Twitter ο, νέος προπονητής του Παναθηναϊκού, Φατίχ Τερίμ. Ένα λιτό «Γειά σου Παναθηναϊκέ» και ένα τριφύλλι αποτελούσαν το μήνυμα του Τούρκου τεχνικού.
Γεια σου Παναθηναϊκός ☘️ @paofc_ https://t.co/HR88V7gGTZ
— Fatih Terim (@fatihterim) December 26, 2023
Ο Τερίμ ανακοινώθηκε πριν από λίγη ώρα από τον Παναθηναϊκό, με την αρχική συμφωνία να είναι διάρκειας ενάμισι χρόνου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Το δικαίωμα που έχει και εκείνο που δεν έχει ο Τόμας Γουόκαπ, και ο Φαλ που αποδείχθηκε κανονικός
- Κεντζιόρα: Οι λόγοι που αποχώρησε από τον ΠΑΟΚ
- Ζαμπίδης – Μεϊγουέδερ: Αναβλήθηκε το μεγάλο event και πάει για Σεπτέμβριο
- Τελικός Κυπέλλου: Η έδρα και η ημερομηνία
- Μάκης Γκαγκάτσης: «Ξεπέρασε τα όρια η στοχοποίηση του Κωνσταντέλια»
