Μελ: «Κάποιος που θα διαβάσει τις εφημερίδες και δει το 4-0 θα νομίζει ότι ο ΠΑΟΚ ήταν πολύ ανώτερος»
Πώς σχολίασε το αποτέλεσμα στην Τούμπα ο Ισπανός προπονητής του ΟΦΗ
Μιλώντας στη NOVA αμέσως μετά το 4-0 από τον ΠΑΟΚ, ο προπονητής του ΟΦΗ, Πέπε Μελ, είπε:
«Το πιο σημαντικό στο ποδόσφαιρο είναι το γκολ. Αν δημιουργείς φάσεις και τις χάνεις τότε έχεις πρόβλημα. Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι δεν κάνουμε σουτ. Από την άλλη πλευρά παίξαμε καλά και κάποιος που θα διαβάσει αύριο τις εφημερίδες και δει το 4-0 θα νομίζει ότι ο ΠΑΟΚ ήταν πολύ ανώτερος αλλά αυτό δεν συμβαίνει. Πρέπει να μείνει ενωμένη η ομάδα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Το δικαίωμα που έχει και εκείνο που δεν έχει ο Τόμας Γουόκαπ, και ο Φαλ που αποδείχθηκε κανονικός
- Κεντζιόρα: Οι λόγοι που αποχώρησε από τον ΠΑΟΚ
- Ζαμπίδης – Μεϊγουέδερ: Αναβλήθηκε το μεγάλο event και πάει για Σεπτέμβριο
- Τελικός Κυπέλλου: Η έδρα και η ημερομηνία
- Μάκης Γκαγκάτσης: «Ξεπέρασε τα όρια η στοχοποίηση του Κωνσταντέλια»
