Μαξ Φερστάπεν: Η απάντηση σε όσους λένε ότι «κερδίζει λόγω αυτοκινήτου»
Ο Μαξ Φερστάπεν έδωσε την απάντησή του σε όσους λένε πως η κυριαρχία του οφείλεται κυρίως στο μονοθέσιό του.
Σε συνέντευξη που παραχώρησε σε γερμανικό περιοδικό, ο Ολλανδός παγκόσμιος πρωταθλητής Μαξ Φερστάπεν, απάντησε σε μια ερώτηση που απασχολεί πολλά χρόνια, τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Κερδίζουν όλοι οι πρωταθλητές που έχουν το καλύτερο μονοθέσιο;
Ο Ολλανδός κατέκτησε το 2023 το τρίτο διαδοχικό του πρωτάθλημα στη Φόρμουλα 1 με την RB-19, το πιο κυρίαρχο μονοθέσιο που έχει περάσει ποτέ από την ιστορία της φόρμουλα 1-21/22 νίκες σε μόλις μία σεζόν. Με τις 19 από τους 22 νίκες να είναι του Μαξ Φερστάπεν, δυο του Σέρχιο Πέρες και μία του Ισπανού, Κάρλος Σάινθ.
Ο Ασταμάτητος Μαξ Φερστάπεν που έχει κερδίσει τα 44 από τα 66 Γκραν Πρι των τελευταίων τριών ετών, δεν θα μπορούσε να λείψει από την λίστα των πολλών πρωταθλητών που έχουν γίνει αποδέκτες σχολίων, ότι η επιτυχία τους είναι κυρίως λόγω του αυτοκινήτου που διαθέτουν. Επίσης δεν έλειψαν και τα σχόλια πως η RB- 19 είναι πλήρως προσαρμοσμένη στο δικό του οδηγικό στυλ. Με τον πρώην ομόσταυλό του Άλεξ Αλμπόν να ισχυρίζεται «Πως πολλοί λένε ότι το αυτοκίνητο είναι χτισμένο γύρω του και ότι ο Φερστάπεν έχει ξεχωριστό οδηγικό στυλ»
Επίσης, ποιος ξεχνά τους ισχυρισμούς του Σέρχιο Πέρες που είχε αφήσει να εννοηθεί ότι η εξέλιξη της RB-19 στη διάρκεια της σεζόν του 2023 απομακρύνθηκε από το δικό του στυλ από πληροφορίες που προέκυψαν τον περασμένο Οκτώβριο ανέφεραν πως η Red Bull αρνήθηκε το αίτημα του Μεξικανού νωρίτερα στη σεζόν. Να επιστρέψει στην παλιά εκδοχή της RB-19 με την οποία κέρδισε τους 2 από τους 4 πρώτους αγώνες του 2023.
Με τον τρεις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Μαξ Φερστάπεν όταν κλήθηκε να σχολιάσει όλους αυτούς τους ισχυρισμούς να μην είναι ιδιαίτερα ψύχραιμος. Κάτι το οποίο, βέβαια, έχουμε συνηθίσει να το βλέπουμε από τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή. « Δεν με ενδιαφέρουν οι απόψεις των άλλων. Δεν ξέρουν το αυτοκίνητο μας. Εγώ προσπαθώ απλώς να πάρω το καλύτερο από αυτό και το κάνω κάθε φορά. Δεν ξέρω πόσο κυρίαρχο είναι αυτό το αυτοκίνητο σε σχέση με τα προηγούμενα. Κανείς δεν το ξέρει αυτό…», πρόσθεσε ο Ολλανδός. Μάλιστα ο Μαξ Φερστάπεν συμπλήρωσε λέγοντας, όπως είχε πει και ο τεχνικός διευθυντής της Redbull, Πιέρ Βάσε, ότι η Ομάδα του Μίλτον Κινς απλώς εξέλιξε την RB- 19 για να την κάνει όσο το δυνατόν ταχύτερη και ασταμάτητη και ο Φερστάπεν κατάφερε να προσαρμοστεί, καλύτερα σε αυτήν από τον Σέρχιο Πέρες.
«Εγώ ρυθμίζω το αυτοκίνητο με τον τρόπο που μου αρέσει και ο οδηγός το ρυθμίζει για να ταιριάξει σε εκείνον. Οι μηχανικοί εξελίσσουν το αυτοκίνητο για να το κάνουν ταχύτερο και όχι εάν το κάνουν όπως άρεσε σε μένα. Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με το οδηγικό στυλ». Και ποιο είναι το οδηγικό του στυλ; «Δεν ξέρω, προσαρμόζομαι στις ανάγκες του αυτοκινήτου για να το κάνω ταχύτερο. Αυτό είναι το κλειδί για να είσαι ένας αληθινά καλός πιλότος της F1. To να προσαρμόζεσαι σε όσα σου δίνει η ομάδα…» συμπλήρωσε ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Φουρνιέ: «Λατρεύω την κάθε μέρα στον Ολυμπιακό»
- Ρουί Βιτόρια: Αυτό είναι το πλάνο του για τον Τάσο Μπακασέτα
- Αποκάλυψη για Ρονάλντο: «Ο Μουρίνιο τον κάλεσε για να τον φέρει στην Φενέρμπαχτσε»
- Παναθηναϊκός Παρασκήνιο: Παπαδημητρίου κατά... Τζαβέλλα
- Ρουί Βιτόρια: Αυτό είναι το πλάνο του για τον Τάσο Μπακασέτα