Σπανούλης: «Αν εξαιρέσουμε το τελευταίο δεκάλεπτο, είμαι ικανοποιημένος»
Ικανοποιημένος από την απόδοση των παικτών του εμφανίστηκε στις δηλώσεις του Βασίλης Σπανούλης, εξαιρώντας βέβαια την εμφάνιση του τελευταίου δεκαλέπτου.
Ο Βασίλης Σπανούλης μίλησε για το παιχνίδι, τονίζοντας πως η ομάδα του δεν πήγε στο ΟΑΚΑ για να περιοριστεί σε δευτερεύοντα ρόλο, ενώ επισήμανε ότι συνολικά είναι ευχαριστημένος από την προσπάθεια των παικτών του, εξαιρώντας το τελευταίο δεκάλεπτο.
Οι δηλώσεις που έκανε ο Βασίλης Σπανούλης:
«Συγχαρητήρια στον Παναθηναϊκό για τη νίκη. Συγχαρητήρια και στην ομάδα μου για την εξαιρετική εμφάνιση στη μεγαλύτερη διάρκεια του ματς. Δεν ήρθαμε εδώ απλώς για να υπάρχουμε. Ήταν ένα απαιτητικό παιχνίδι.
Παίξαμε με μία ομάδα που είναι φαβορί για το Final Four στη Euroleague κι αν εξαιρέσουμε το τελευταίο δεκάλεπτο είμαι πολύ ευχαριστημένος από την ομάδα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
