ΑΕΚ: Στην αποστολή για πρώτη φορά φέτος ο Φερνάντες, για ποιο λόγο έμεινε εκτός ο Μάνταλος
Ο Ματίας Αλμέιδα θα έχει τον Πάολο Φερνάντες στον πάγκο με για πρώτη φορά από τότε που τραυματίστηκε. Εκτός έμεινε ο Μάνταλος λόγω αδιαθεσίας.
Ο Πάολο Φερνάντες προπονείται σε φουλ ρυθμούς εδώ και κάμποσο καιρό, ξεκίνησε λίγο πριν να φύγει το 2023 και στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό συμπεριλήφθηκε για πρώτη φορά στην 20άδα της ΑΕΚ φέτος.
Ο Ισπανός μεσοεπιθετικός υπέστη ρήξη αχιλλείου τένοντα τον περασμένο Ιούνιο και πλέον μπαίνει και στην αγωνιστική εξίσωση της ΑΕΚ. Την ίδια ώρα ο Μάνταλος έμεινε εκτός 20άδας, λόγω αδιαθεσίας και έτσι δεν θα είναι στα πλάνα του Αλμέιδα για το ντέρμπι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Θλίψη στο ελληνικό ποδόσφαιρο: Πέθανε ο Τάκης Γκώνιας
- Ολυμπιακός Μεταγραφές: Προβάρει τα ερυθρόλευκα ο Ζοέλ Ρόκα
- Γιάννης Κωνσταντέλιας: Σοκ, σταματάει από την Εθνική Ελλάδος
- ΠΑΟΚ Μεταγραφές: Αυτός είναι ο Αρίτζ Ελουστόντο που συμφώνησε κι έρχεται
- Σπουδαία μεταγραφή για την Καλαμάτα: Δικός της ο Άρνορ Σίγκουρντσον!
