ΑΕΚ Αλμέιδα: «Χάρηκα για τον Πόνσε, αλλά και τον Φαν Βέερτ»
Ο Ματίας Αλμέιδα στις δηλώσεις του στην κάμερα της Cosmote Tv για την αναμέτρηση με τον ΟΦΗ, στάθηκε στα γκολ του Πόνσε και του Φαν Βέερτ τονίζοντας το πόσο χάρηκε, ειδικά για τον δεύτερο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Θλίψη στο ελληνικό ποδόσφαιρο: Πέθανε ο Τάκης Γκώνιας
- Ολυμπιακός Μεταγραφές: Προβάρει τα ερυθρόλευκα ο Ζοέλ Ρόκα
- Γιάννης Κωνσταντέλιας: Σοκ, σταματάει από την Εθνική Ελλάδος
- ΠΑΟΚ Μεταγραφές: Αυτός είναι ο Αρίτζ Ελουστόντο που συμφώνησε κι έρχεται
- Σπουδαία μεταγραφή για την Καλαμάτα: Δικός της ο Άρνορ Σίγκουρντσον!
