ΠΑΟΚ: Έξαλλοι με Μπακασέτα - «Είναι αρχηγός της Εθνικής, όχι στο Εθνικό θέατρο»
Οργισμένοι με τη συμπεριφορά του Τάσου Μπακασέτα στη φάση με τον Τάισον είναι στον ΠΑΟΚ.
Μετά το τέλος του πρώτου ημιτελικού της Τούμπας, ο ΠΑΟΚ εξέφρασε την έντονη ενόχλησή του για τον παίκτη του Παναθηναϊκού και το «θέατρο» στην αψιμαχία με τον Τάισον.
«Είναι ντροπή για τον αρχηγό της Εθνικής ομάδας να κάνει θέατρο και μάλιστα στην προσπάθεια Έλληνα συμπαίκτη του στην Εθνική να ηρεμήσει την κατάσταση. Δευτερη φορά σε δυο ματς, με θέατρο να προσπαθήσει να επωφεληθεί χωρίς ντροπή. Είναι αρχηγός της Εθνικής Ελλάδος να του θυμίσουμε, όχι στο Εθνικό θέατρο», ανέφεραν από τον ΠΑΟΚ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Το δικαίωμα που έχει και εκείνο που δεν έχει ο Τόμας Γουόκαπ, και ο Φαλ που αποδείχθηκε κανονικός
- Κεντζιόρα: Οι λόγοι που αποχώρησε από τον ΠΑΟΚ
- Ζαμπίδης – Μεϊγουέδερ: Αναβλήθηκε το μεγάλο event και πάει για Σεπτέμβριο
- Τελικός Κυπέλλου: Η έδρα και η ημερομηνία
- Μάκης Γκαγκάτσης: «Ξεπέρασε τα όρια η στοχοποίηση του Κωνσταντέλια»
