Ολυμπιακός: Aνησυχία για Γουίλιαμς-Γκος, θα υποβληθεί σε μαγνητική
Συναγερμός στον Ολυμπιακό για τον Γουίλιαμς-Γκος που λόγω ενοχλήσεων στον αριστερό δικέφαλο τέθηκε πολύ νωρίς νοκ άουτ από το ματς με το Περιστέρι
Η ατυχία με τους τραυματισμούς χτύπησε ξανά τον Ολυμπιακό , καθώς ο Νάιτζελ Γουίλιαμς-Γκος τέθηκε πολύ νωρίς νοκ άουτ από το δεύτερο ημίχρονο του αγώνα με το Περιστέρι για το Final-8 του Κυπέλλου Ελλάδας ΟΠΑΠ.
Ο αμερικανός ένιωσε ενοχλήσεις στο αριστερό πόδι, αποφασίστηκε να μην αγωνιστεί στο δεύτερο ημίχρονο της αναμέτρησης με το Περιστέρι και θα υποβληθεί σε μαγνητική μετά το τέλος του παιχνιδιού, προκειμένου να φανεί το μέγεθος της ζημιάς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
