Ολυμπιακός: Βιντεοκλήση Μαρινάκη - παικτών στα αποδυτήρια μετά την πρόκριση - Αποθεώθηκε ο πρόεδρος!
Μαζί με τον πρόεδρο της ομάδας, Βαγγέλη Μαρινάκη, πανηγύρισαν την πρόκριση επί της Φερεντσβάρος οι ποδοσφαιριστές του Ολυμπιακού.
Καλύτερο από ποτέ είναι το κλίμα στο στρατόπεδο του Ολυμπιακού! Η ΠΑΕ δημοσίευσε βίντεο από τα αποδυτήρια μετά την πρόκριση επί της Φερεντσβάρος, με τους ποδοσφαιριστές να πανηγυρίζουν όλοι μαζί και να συνομιλούν με τον – επίσης πανευτυχή – Βαγγέλη Μαρινάκη.
Το τηλέφωνο κρατούσαν οι εκστασιασμένοι Ροντινέι και Μασούρας, μαζί με τους Πασχαλάκη, Φορτούνη και Ρέτσο.
Δείτε παρακάτω το βίντεο που δημοσίευσε η ΠΑΕ:
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Γιώργος Μπαρτζώκας: Δεν είναι απλώς ένας προπονητής του Ολυμπιακού
- Ολυμπιακός: Ο Ντάνι Γκαρθία ανανέωσε το συμβόλαιό του με τους «ερυθρόλευκους»
- Ολυμπιακός: Το... σταυρόλεξο με τους Ελληνες
- Παναθηναϊκός Μεταγραφές: Αυτή είναι η συμφωνία για τον πράσινο Ράστοντερ
- Ολυμπιακός Μεταγραφές: Φέρνει Πόποβιτς, Κάρμο, νέα κρούση για Στάνιτς
