Τι θα συμβεί με τους τέσσερις παίκτες της «Αλμπισελέστε»
Η έκβαση των συζητήσεων της Ομοσπονδίας Ποδοσφαίρου της Αργεντινής με τους τέσσερις παίκτες και τις ομάδες τους.
Μετά το χθεσινό σάλο που προκλήθηκε στο Βραζιλία–Αργεντινή με την είσοδο υγειονομικών και αστυνομικών αρχών της Βραζιλίας στον αγωνιστικό χώρο για να συλλάβουν τους τέσσερις Αργεντινούς ποδοσφαιριστές, που είχαν παραβιάσει το πρωτόκολλο υγείας της χώρας, η Ομοσπονδία Ποδοσφαίρου της χώρας του… τάνγκο συζήτησε με τους Μαρτίνες, Λο Σέλσο, Ρομερό και Μπουεντία για το τι μέλλει γενέσθαι με την περίπτωσή τους, μετά και την οριστική διακοπή του αγώνα.
Η απόφαση που πάρθηκε ήταν οι Εμιλιάνο Μαρτίνες και Εμιλιάνο Μπουεντία να ταξιδέψουν στην Κροατία και να παραμείνουν εκεί για ένα διάστημα δέκα ημερών σε καραντίνα ενώ οι Τζιοβάνι Λο Σέλσο και Κριστιάνο Ρομέρο θα παραμείνουν με την αποστολή της ομάδας και θα αγωνιστούν κανονικά στο ματς με τη Βολιβία στις 10/09 (02:30).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
