Μεντιλίμπαρ: Το μήνυμα στον κόσμο του Ολυμπιακού - «Να μην είναι το τελευταίο που θα απολαύσουμε»
Η δήλωση του Βάσκου προπονητή στον κόσμο του Ολυμπιακού.
Με μήνυμά του, μέσω βίντεο που ανέβηκε στα social media του Ολυμπιακού, ο Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ έστειλε το δικό του μήνυμα στον κόσμο και ευχήθηκε η πρόκριση στους «8» να μην είναι το τελευταίο πράγμα που θα απολαύσουν φέτος.
Συγκεκριμένα, ο προπονητής των θριαμβευτών είπε:
«Μία καλησπέρα στον κόσμο του Ολυμπιακού! Αυτό το κάναμε για εκείνους που επιθυμούσαν να κάνουμε κάτι παραπάνω. Μία πρόκριση στους «8». Να το απολαύσουν και να μην είναι η τελευταία φορά. Να μην είναι το τελευταίο που θα απολαύσουμε».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
