Ντόρσεϊ: Αινιγματικό ξέσπασμα - «Η έλλειψη σεβασμού, μεγαλύτερη από ποτέ - Ανυπομονώ για την επόμενη σεζόν»
Μεγάλη αίσθηση προκαλεί δημοσίευση του Τάιλερ Ντόρσεϊ στο X, όπου μιλά για έλλειψη σεβασμού και… στοχεύει ήδη την επόμενη σεζόν.
Με ένα ξέσπασμα λίγων λέξεων έβαλε… φωτιά στη μπασκετική Ευρώπη ο Τάιλερ Ντόρσεϊ. Ο Ελληνοαμερικανός γκαρντ, που δεσμεύεται με συμβόλαιο στη Φενέρμπαχτσε ως το καλοκαίρι του 2025, δημοσίευσε ένα αινιγματικό tweet, που αφορά την καριέρα του.
Σε αυτό μιλά για «έλλειψη σεβασμού, μεγαλύτερη από ποτέ», ενώ λέει πως δε μπορεί… να περιμένει για την επόμενη σεζόν. Όλα αυτά, σε μία περίοδο, που η ομάδα του καλείται να δώσει τρία άκρως σημαντικά παιχνίδια στη Euroleague (κόντρα σε Άλμπα, Εφές και Ολυμπιακό), τα οποία αναμένεται να κρίνουν το τελικό «πλασάριμα» στην τελική βαθμολογία της κανονικής περιόδου.
Η ανάρτηση του Ντόρσεϊ:
Disrespect at all time high 📝 24/25 can’t wait 🗓️
— Tyler Dorsey (@TDORSEY_1) March 24, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Τα κεφάλαια και η δικαιολογία της Superbet
- Ολυμπιακός: Όσοι είδαν πως θα είναι το νέο Καραϊσκάκη!
- Μπακασέτας Παρασκήνιο: Η ομάδα - έκπληξη από Τουρκία και η Super League
- Veni, vidi, vici: Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο έσπασε σχεδόν όλα τα ρεκόρ της ιστορίας των Μιλγουόκι Μπακς
- ΠΑΟΚ: Κανένα θέμα με Λιέλ Αμπάντα
