Ανδρουλάκης: «Ο γιος μου έγινε Ολυμπιακός από τη μαμά του»
Τα συγχαρητήριά του εξέφρασε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Νίκος Ανδρουλάκης στον Ολυμπιακό για τη μεγάλη νίκη του απέναντι στη Φιορεντίνα που οδήγησε στην κατάκτηση του Europa Conference League. «Φέτος είναι μια μεγάλη χρονιά για τον ελληνικό αθλητισμό», ανέφερε χαρακτηριστικά για τις κατακτήσεις του Ολυμπιακού και του Παναθηναϊκού σε Conference League και Euroleague αντίστοιχα. Ενώ στη συνέχεια, εξήγησε πως ο γιος του έγινε Ολυμπιακός παρά τα δικά του «πράσινα» αισθήματα. Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ μίλησε επίσης και για τα μέτρα που πρέπει να παρθούν για την καταπολέμηση της οπαδικής βίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Τα κεφάλαια και η δικαιολογία της Superbet
- Ολυμπιακός: Όσοι είδαν πως θα είναι το νέο Καραϊσκάκη!
- Μπακασέτας Παρασκήνιο: Η ομάδα - έκπληξη από Τουρκία και η Super League
- Veni, vidi, vici: Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο έσπασε σχεδόν όλα τα ρεκόρ της ιστορίας των Μιλγουόκι Μπακς
- ΠΑΟΚ: Κανένα θέμα με Λιέλ Αμπάντα
