ΟΦΗ: Μία ομάδα... made in Greece - Το απίστευτο που έκανε στην Τούμπα
Ο ΟΦΗ απέδειξε για ακόμα ένα ματς πως είναι από τις πιο… ελληνικές ομάδες του πρωταθλήματος.
Στο χθεσινό παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα η Κρητική ομάδα ξεκίνησε με 8 Έλληνες στην ενδεκάδα πράγμα αν μη τι άλλο σπάνιο.
Πιο συγκεκριμένα, ο Μίλαν Ράσταβατς ξεκίνησε με τους Χριστογεώργο, Χατζηθεοδωρίδη, Χριστόπουλο, Λαμπρόπουλο, Μαρινάκη, Καραχάλιο, Αποστολάκη και Φούντα.
Ο ΟΦΗ απέδειξε για ακόμα μία φορά πως μαζί με τον Λεβαδειακό είναι από τις ομάδες που εμπιστεύονται και χρησιμοποιούν τους περισσότερες Έλληνες ποδοσφαιριστές στα ματς του πρωταθλήματος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Υπεράνω Όλων: Τέτοια στήριξη μέχρι το τέλος, με τέτοια εικόνα κανείς άλλος!
- Επίσημη η «βόμβα»: Ο Κεμ Μπιρτς στον Αρη
- Αρης: Με το στυλό στο χέρι για Λαρεντζάκη, Κώστα και Θανάση!
- Ο αρχιτέκτονας Μανώλης Κορρές σύμβουλος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής για το Παναθηναϊκό Στάδιο
- Τζιάνι Ινφαντίνο: Υπερασπίστηκε το cooling break
