ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΟΠΑΠ: Η ανάρτηση για την επιστροφή των φιλάθλων στο ΟΑΚΑ
Το 3ο Τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος» έχει ξεκινήσει και οι φίλαθλοι επέστρεψαν στις κερκίδες του ΟΑΚΑ.
Ο Παναθηναϊκός είδε για πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό τους φίλους της ομάδας στις κερκίδες του ΟΑΚΑ, στον αγώνα με την Παρτιζάν στο πλαίσιο του 3ου Τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος».
Οι «πράσινοι» επικράτησαν των Σέρβων με 89-85 στην παράταση και πλέον ετοιμάζονται για τον τελικό του τουρνουά, κόντρα στην Αναντολού Εφές.
Έτσι, η ΚΑΕ Παναθηναϊκός πριν από την μάχη με την τουρκική ομάδα ανήρτησε ένα video στα Social Media της, με το οποίο εκφράζει τη χαρά του τμήματος για την επιστροφή των φίλων της ομάδας στο ΟΑΚΑ.
Δείτε το video του Παναθηναϊκού:
«Μας έλειψαν τα συνθήματα, οι πανηγυρισμοί, τα χειροκροτήματα…»☘
Ομάδα και κόσμος ξανά μαζί?#paobc #panathinaikosbcopap #WeTheGreens #GreenOurHome #GiaTonPavloGiannakopoulo pic.twitter.com/uMpJ4oRs6j
— Panathinaikos BC (@paobcgr) September 19, 2021
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Προχωρά το σπουδαίο έργο - Πάνω από 50.000 η χωρητικότητα του νέου «Γ. Καραϊσκάκης»
- Υπεράνω Όλων: Το μοναδικό Ευρωπαϊκό τρόπαιο πότε ήρθε; Δεν ήρθε αυτή την «4ετία»;
- Αρης: Αυτά είναι τα νέα διαρκείας-Μειώσεις σε όσους ανανεώνουν ή αγοράζουν νωρίς
- Παναθηναϊκός: Η συγκλονιστική φωτογραφία Ομπράντοβιτς και Γιαννακόπουλου στο άγαλμα του Παύλου
- Μαφέο: «Σε σύλλογο τέτοιου μεγέθους όπως είναι ο Ολυμπιακός, δεν λες όχι»
