Μπαρτζώκας στα αποδυτήρια: «Τώρα αρχίζουμε!»
Ο κόουτς του Ολυμπιακού έδωσε το σύνθημα μιλώντας στους παίκτες του στα αποδυτήρια του ΣΕΦ.
Ο Ολυμπιακός διέλυσε την Μπαρτσελόνα με υπερηχητική εμφάνιση και ο Γιώργος Μπαρτζώκας δεν θα μπορούσε να μην είναι ικανοποιημένος όχι μόνο λόγω του αγώνα της Πέμπτης, αλλά γιατί βλέπει ότι η ομάδα του μπαίνει πλέον στο σωστό δρόμο και γίνεται ο φόβος και ο τρόμος των αντιπάλων.
«Τώρα αρχίζουμε. Οκ; Πάμε!», είπε στους παίκτες του στα αποδυτήρια μετά τη μεγάλη νίκη δίνοντας το βροντερό μήνυμα για τη συνέχεια.
🗣️ Coach B: “Now we are getting started”.#OlympiacosBC #WeAreOlympiacos #TogetherWeFight pic.twitter.com/hgRes66K37
— Olympiacos B.C. (@Olympiacos_BC) October 31, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Υπεράνω Όλων: Τέτοια στήριξη μέχρι το τέλος, με τέτοια εικόνα κανείς άλλος!
- Επίσημη η «βόμβα»: Ο Κεμ Μπιρτς στον Αρη
- Αρης: Με το στυλό στο χέρι για Λαρεντζάκη, Κώστα και Θανάση!
- Ο αρχιτέκτονας Μανώλης Κορρές σύμβουλος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής για το Παναθηναϊκό Στάδιο
- Τζιάνι Ινφαντίνο: Υπερασπίστηκε το cooling break
