ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ WBC - ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ 63-67: Στο... νήμα οι «ερυθρόλευκες»
Ο Ολυμπιακός επίκράτησε του ΠΑΣ Γιάννινα WBC με 67-63, σε φιλική αναμέτρηση στο Νέο Κλειστό Γυμναστήριο Ιωαννίνων.
Σε ένα σκληρό παιχνίδι για σχεδόν 33 λεπτά, ο Ολυμπιακός κατάφερε να πάρει την τρίτη νίκη του επί του ΠΑΣ Γιάννινα WBC.
Το τρίτο δεκάλεπτο έκλεισε στο 52-50, αλλά οι «ερυθρόλευκες» με ένα σερί 17-0 πήραν τα ηνία και ουσιαστικά κλείδωσαν την υπόθεση νίκη.
Κορυφαίες για τις νικήτριες ήταν η Τολφρι και η Βίτολα με 15 πόντους, ενώ πολύ καλή ήταν και η Άννα-Νίκη Σταμολάμπρου με 14 πόντους.
Από την πλευρά του ΠΑΣ Γιάννινα WBC κορυφαία ήταν η Κούπερ με 18 πόντους, ενώ καλή ήταν και η Καλαμπάκου με 14.
Τα δεκάλεπτα: 14-14, 32-34, 52-50, 63-67
ΠΑΣ Γιάννινα WBC (Δουβίτσας-Μιχαήλ): Χούλη, Σαρηγιαννίδου 2, Καλαμπάκου 14(4), Cooper 18(2), Χρηστάκη 8(1), Slim 14(1), Παπαδοπούλου, Mackay 7(1)
Ολυμπιακός (Zibarts-Καλτσίδου): Cooper 7, Tolefree 15(3), Σταμολάμπρου 14(2), Αλεξανδρή 3(1), Σύρρα, Νικολοπούλου, Φουράκη 5, Δίελα 8(2), Βαμβακά, Vitola 15
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Αποθέωση για Μαρινάκη: «Ένα τέτοιο έργο πραγματοποιείται για πρώτη φορά με τη γενναιοδωρία του Έλληνα ευεργέτη»
- Ολυμπιακός: Η αξιολόγηση του σχεδιασμού λίγο πριν την πρώτη συγκέντρωση
- Ολυμπιακός: Αυτός είναι ο λόγος που ο Μεντιλίμπαρ εισηγήθηκε την παραμονή του Ντάνι Γκαρθία
- Νέο «χαστούκι» της ΕΕΑ σε Λιόλιο και Προμηθέα
- Ξέσπασμα Ταρέμι: «Δεν μας θέλουν στα νοκ άουτ...»
