Φουρνιέ: «Ας συνεχίζουμε να χτίζουμε. Ευχαριστούμε τον κόσμο που ήρθε στο Βελιγράδι»
Πολύ χαρούμενος από το σερί που έχει χτίσει ο Ολυμπιακός, εμφανίστηκε σε ανάρτησή του ο Εβάν Φουρνιέ.
Ο Εβάν Φουρνιέ προέβη σε ανάρτηση, όντας απόλυτα ικανοποιημένος από την πέμπτη σερί νίκη του Ολυμπιακού στην Euroleague.
Ο Γάλλος γκαρντ, έβαλε φαρδιά πλατιά την υπογραφή του στην αναμέτρηση με την Μακάμπι Τελ-Αβίβ, σκοράροντας 20 πόντους.
Στην ανάρτηση έγραφε: «Ας συνεχίζουμε να χτίζουμε. Ευχαριστούμε τον κόσμο που ήρθε στο Βελιγράδι».
Δείτε την ανάρτησή του με την αναφορά στους φίλους της ομάδας:
Lets keep building. Thanks to the fans that showed up in Belgrade tonight❤️🤍
— Evan Fournier (@EvanFourmizz) November 14, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Προχωρά το σπουδαίο έργο - Πάνω από 50.000 η χωρητικότητα του νέου «Γ. Καραϊσκάκης»
- Υπεράνω Όλων: Το μοναδικό Ευρωπαϊκό τρόπαιο πότε ήρθε; Δεν ήρθε αυτή την «4ετία»;
- Αρης: Αυτά είναι τα νέα διαρκείας-Μειώσεις σε όσους ανανεώνουν ή αγοράζουν νωρίς
- Παναθηναϊκός: Η συγκλονιστική φωτογραφία Ομπράντοβιτς και Γιαννακόπουλου στο άγαλμα του Παύλου
- Μαφέο: «Σε σύλλογο τέτοιου μεγέθους όπως είναι ο Ολυμπιακός, δεν λες όχι»
