Άρης-ΠΑΟΚ: Με τρεις εισαγγελείς το ντέρμπι
Ο Αρης υποδέχεται τον ΠΑΟΚ το βράδυ της Κυριακής (19/01, 19:00), στο πλαίσιο της 19ης αγωνιστικής της Stoiximan Super League.
Πάρα πολύ αυστηρά μέτρα έχουν παρθεί για το κυριακάτικο (19/01, 19:00) ντέρμπι Αρης–ΠΑΟΚ.
Σκοπός είναι να αποφευχθούν τα έκτροπα και να μην υπάρξουν τιμωρίες.
Ανέκαθεν ήταν τεταμένο το κλίμα μεταξύ των δύο ομάδων, όμως τα τελευταία χρόνια η κατάσταση βγήκε εκτός ελέγχου.
Επομένως, η Αστυνομική Διεύθυνση της Θεσσαλονίκης θα ενισχύσει το «Κλ. Βικελίδης», στο οποίο θα βρίσκονται και τρεις εισαγγελείς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Γιώργος Μπαρτζώκας: Δεν είναι απλώς ένας προπονητής του Ολυμπιακού
- Ντάνιελ Καστελάνι: «Έφυγε» από τη ζωή ο σπουδαίος προπονητής
- Παναθηναϊκός Μεταγραφές: Ημέρα Ντε Φράι - Πως πείστηκε ο Ολλανδός στόπερ, ποιες οι απολαβές του
- Αρης: Σκληρή μάχη με το ΝΒΑ για τον Ρόμπινσον-Ερλ
- Αθλητικές Μεταδόσεις: Πού θα δείτε τη μάχη Εμπαπέ - Χάαλαντ και το Ράλι Ακρόπολις
