Ολυμπιακός: Το επικό «ευχαριστώ» του Εσε στον Τζολάκη!
Ο Κωνσταντής Τζολάκης… ξελάσπωσε τον Σαντιάγκο Εσε και ο Αργεντίνος δεν ξέχασε να τον ευχαριστήσει!
Πραγματικά συγκλονιστικό ήταν το φινάλε της αναμέτρησης στο Περιστέρι, όπου ο Ολυμπιακός νίκησε τον Ατρόμητο με 2-1, έχοντας ήρωα τον Τζολάκη, ο οποίος απέκρουσε πέναλτι στο 7ο λεπτό των καθυστερήσεων.
Πέναλτι το οποίο είχε κάνει με άτσαλη προβολή ο Σαντιάγκο Εσε πάνω στον Αθανασίου, με τον Αργεντινό να μην παραλείπει να… ευχαριστήσει τον Ελληνα πορτιέρε που τον «ξελάσπωσε. Το έκανε μάλιστα και δημόσια με story στο instagram, ανεβάζοντας μία φωτογραφία του Τζολάκη και γράφοντας «Thank you file».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Αποθέωση για Μαρινάκη: «Ένα τέτοιο έργο πραγματοποιείται για πρώτη φορά με τη γενναιοδωρία του Έλληνα ευεργέτη»
- Ολυμπιακός: Η αξιολόγηση του σχεδιασμού λίγο πριν την πρώτη συγκέντρωση
- Ολυμπιακός: Αυτός είναι ο λόγος που ο Μεντιλίμπαρ εισηγήθηκε την παραμονή του Ντάνι Γκαρθία
- Νέο «χαστούκι» της ΕΕΑ σε Λιόλιο και Προμηθέα
- Ξέσπασμα Ταρέμι: «Δεν μας θέλουν στα νοκ άουτ...»
