ΠΑΟΚ: Η αποστολή για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό
Με αυτούς τους ποδοσφαιριστές θα ταξιδέψει για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό ο ΠΑΟΚ…
Ολοκλήρωσε, χωρίς απρόοπτα, την προετοιμασία του για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό ο ΠΑΟΚ, μετά τον αποκλεισμό από τη Στεάουα Βουκουρεστίου.
Ο Ραζβάν Λουτσέσκου γνωστοποίησε την αποστολή, στην οποία επιστρέφει ο Τάισον, ενώ απουσιάζουν ακόμα οι Λόβρεν, Σορετίρε, ενώ εκτός έμειναν και οι Οζντόεφ, Βιεϊρίνια, Κόλεϊ και Γκόμεζ.
Αναλυτικά η αποστολή του ΠΑΟΚ: Κοτάρσκι, Παβλένκα, Τσιφτσής, Όττο, Σάστρε, Κεντζιόρα, Βιετέσκα, Μιχαηλίδης, Μπάμπα, Μεϊτέ, Σβαμπ, Καμαρά, Πένια, Κωνσταντέλιας, Τάισον, Πέλκας, Α.Ζίβκοβιτς, Ντεσπόντοφ, Σαμάτα, Τσάλοφ, Μπράντον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Το δικαίωμα που έχει και εκείνο που δεν έχει ο Τόμας Γουόκαπ, και ο Φαλ που αποδείχθηκε κανονικός
- Κεντζιόρα: Οι λόγοι που αποχώρησε από τον ΠΑΟΚ
- Ζαμπίδης – Μεϊγουέδερ: Αναβλήθηκε το μεγάλο event και πάει για Σεπτέμβριο
- Τελικός Κυπέλλου: Η έδρα και η ημερομηνία
- Μάκης Γκαγκάτσης: «Ξεπέρασε τα όρια η στοχοποίηση του Κωνσταντέλια»
