Ρόντινεϊ για Μπόντο: «Φίλε, πολύ κρύο. Πάμε!»
Ακόμα μία ανάρτηση με έντονο ελληνικό στοιχείο από τον αρχηγό του Ολυμπιακού, Ρόντινεϊ.
Ο Ολυμπιακός φιλοξενείται από την Μπόντο Γκλιμτ (6/3 22:00), στο πρώτο μεταξύ τους παιχνίδι για τους 16 του Europa League, με τον Ρόντινεϊ να ανεβάζει στα σόσιαλ μίντια μία φωτογραφία από το… παγωμένο Μπόντο.
Οι ερυθρόλευκοι έφτασαν στην Νορβηγία, όπου αναμένεται να αντιμετωπίσουν πολικό ψύχος. Ο Βραζιλιάνος μπακ-χαφ ανέβασε μια φωτογραφία όπου φαίνονται τα χιόνια, την οποία την συνόδευσε με την λεζάντα: «Φίλε, πολύ κρύο. Πάμε!».
Δείτε την φωτογραφία:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Το δικαίωμα που έχει και εκείνο που δεν έχει ο Τόμας Γουόκαπ, και ο Φαλ που αποδείχθηκε κανονικός
- Κεντζιόρα: Οι λόγοι που αποχώρησε από τον ΠΑΟΚ
- Ζαμπίδης – Μεϊγουέδερ: Αναβλήθηκε το μεγάλο event και πάει για Σεπτέμβριο
- Τελικός Κυπέλλου: Η έδρα και η ημερομηνία
- Μάκης Γκαγκάτσης: «Ξεπέρασε τα όρια η στοχοποίηση του Κωνσταντέλια»
