Ολοκληρώνεται η έξοδος του Πάσχα: 420.640 οχήματα έφυγαν από την Αττική
Κορυφώνεται σήμερα Μεγάλη Παρασκευή η έξοδος των εκδρομέων για το Πάσχα με την κίνηση στην εθνική οδό Αθηνών-Κορίνθου να ομαλοποιείται.
Ειδικότερα, από το πρωί με χαμηλές ταχύτητες κινούνταν τα οχήματα στην περιφερειακή του Αιγάλεω έως την έξοδο της Ελευσίνας και στη λεωφόρο Αθηνών από το Χαϊδάρι μέχρι τον Ασπρόπυργο ενώ αρκετή κίνηση υπήρχε και από τα διόδια Ελευσίνας έως τα Μέγαρα.
Πολύ καλύτερη ήταν η εικόνα στην εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας όπου τα οχήματα κινούνταν με σταθερή ροή, ενώ κατά διαστήματα υπήρχαν μικρές καθυστερήσεις στα διόδια Αφιδνών.
Διαβάστε περισσότερα στο dailypost.gr
TAGS
# Επικαιρότητα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Υπεράνω Όλων: Τέτοια στήριξη μέχρι το τέλος, με τέτοια εικόνα κανείς άλλος!
- Επίσημη η «βόμβα»: Ο Κεμ Μπιρτς στον Αρη
- Αρης: Με το στυλό στο χέρι για Λαρεντζάκη, Κώστα και Θανάση!
- Ο αρχιτέκτονας Μανώλης Κορρές σύμβουλος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής για το Παναθηναϊκό Στάδιο
- Τζιάνι Ινφαντίνο: Υπερασπίστηκε το cooling break
