Μονακό: Απίστευτο μήνυμα της Μονακό στον Παναθηναϊκό μετά από την ήττα απ' την Εφές!
Στήριξη των Μονεγάσκων στον Παναθηναϊκό μετά την ήττα από την Εφές…
Μία (κάπως… μονόπλευρη) φιλία έχει δημιουργηθεί τον τελευταίο καιρό μεταξύ της Μονακό και του Παναθηναϊκού.
Οι Μονεγάσκοι μιλούν συχνά με τα καλύτερα λόγια για το «τριφύλλι» μέσω των social media κι αυτή τη φορά θέλησαν να δείξουν τη… στήριξή τους μετά την ήττα των «πράσινων» από την Εφές.
«Τα κεφάλια ψηλά Παναθηναϊκέ. Το ‘χετε στο τρίτο παιχνίδι», έγραψε ο επίσημος αγγλικός λογαριασμός της ομάδας, μαζί με μια φωτογραφία που ο Λορέντζο Μπράουν αγκαλιάζεται με τον Μάικ Τζέιμς.
Heads up, @Paobcgr, you got this in Game 3 🤜🤛 pic.twitter.com/HsGIk2ZQLb
— AS Monaco Basket EN (@asmonaco_en) April 25, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
