Formula 1: Ο Νόρις πήρε το στέμμα από τον Λεκλέρκ στο Grand Prix του Μονακό

Πάρα την νέα συνθήκη των δύο υποχρεωτικών pit-stop , Ο Λάντο Νόρις κατάφερε και έμεινε πρώτος και κέρδισε για πρώτη φόρα στο Μόντε Κάρλο του Μονακό

«Μονακό baby yeah baby!» ήταν τα λόγια του μεγάλου νικητή του Grand prix του Μονακό, Λάντο Νόρις που τερμάτισε πρώτος για δεύτερη φόρα φέτος ενώ ήταν η πρώτη του νίκη στο Μόντε Κάρλο, αλλά και πρώτη νίκη για την McLaren ύστερα από το 2007.

Ο Μονεγάσκος, Σαρλ Λεκλέρκ δεν κατάφερε να κάνει το Back to Back στην πίστα του, αλλά κατάφερε και τερμάτισε δεύτερος με τον ίδιο, να κάνει μία μεγάλη προσπάθεια να περάσει τον Νόρις στους τελευταίους 20 γύρους αλλά με τον Βρετανό να κρατάει τελικά την θέση του.

Το βάθρο το συμπλήρωσε το δεύτερο μονοθέσιο της McLaren, Όσκαρ Πιάστρι που δεν χρειάστηκε πότε να πίεση τον Λεκλέρκ, αλλά δεν τον πίεσε και ο Φερστάπεν.

Ο Μαξ Φερστάπεν ακολούθησε μια λίγο διαφορετική στρατηγική από τους υπόλοιπους πρωτοπόρους, αφήνοντας το δεύτερο pit stop για το τέλος. Αυτό δεν τον βοήθησε να κερδίσει θέσεις, ωστόσο του έδωσε την πολυτέλεια να μην απειληθεί ουσιαστικά σε κανένα σημείο του αγώνα και να τερματίσει με άνεση στην 4η θέση.

Για τον Λούις Χάμιλτον ο αγώνας στο Μονακό άρχισε με μειονέκτημα, λόγω της ποινής των 3 θέσεων, ωστόσο ο Βρετανός είχε την ταχύτητα και η Ferrari είχε την κατάλληλη στρατηγική για να τερματίσει στην 5η θέση χωρίς να κινδυνεύσει αλλά και χωρίς να απειλήσει.

Η Mercedes δεν δούλεψε σωστά τη στρατηγική της και άφησε εκτός δεκάδας και βαθμών τους Τζόρτζ Ράσελ και Κίμι Αντονέλι.

Αναλυτικά τι έγινε στο Grand Prix του Μονακό:

Πράσινα φώτα και έχουμε αγώνα, με τον Λάντο Νόρις να κάνει μια πολύ καλή εκκίνηση και έτσι να παραμένει πρώτος. 

Ενώ ταυτόχρονα στον πρώτο γύρο έχουμε και το πρώτο virtual safety car, με τον Γκάμπριελ Μπορτολέτο πέφτει πάνω στις μπαριέρες. 

 

Στον 9ο γύρο ο Γκασλί θα έχει μια σύγκρουση με τον με τον Τσουνόντα, με τον Γάλλο οδηγό να χάνει την μία ρόδα του από το μονοθέσιο και να βγαίνει εκτός αγώνα. 

Ο Νόρις ήταν ο πρώτος από τους τέσσερις πρωτοπόρους που έκανε το πρώτο πιτ-στοπ του (στον 20ό γύρο), ο Πιάστρι ακολούθησε στον επόμενο για να επιχειρήσει το undercut στον Λεκλέρ – όμως η Ferrari απάντησε αμέσως και ο Μονεγάσκος διατήρησε τη 2η θέση του βγαίνοντας από τα πιτς. 

Ο Φερστάπεν, έτσι, χωρίς πιτ-στοπ ακόμα, έμεινε στην πρωτοπορία, και είχε καθαρό αέρα μπροστά του ελπίζοντας σε αυτοκίνητο ασφαλείας – καθώς η Red Bull RB21 δεν είχε το ρυθμό για να πιέσει τη McLaren. Τελικά μπήκε στα pits στον 29ο γύρο και επέστρεψε, και πάλι, στην 4η θέση.  

Ο Νόρις οδηγούσε τον αγώνα με διαφορά έξι δευτερολέπτων από τον Λεκλέρ, με τον Πιάστρι και τον Φερστάπεν να ακολουθούν, ενώ ο Χάμιλτον είδε την τακτική του να τον ανεβάζει από την 7η στην 5η θέση. 

Στον 39ο γύρο ο Φερνάντο Αλόνσο θα αποσύρει το μονοθέσιο του, αφού έβγαζε καπνούς από την μηχανή.

 Ο Πιάστρι ήταν τυχερός στον 45ο γύρο μιας και γλίστρησε το μονοθέσιο του χτύπησε ελαφρά στις μπαριέρες αλλά δεν υπήρχε πρόβλημα. 

Στον 50ο γύρο οι Πιάστρι, Νόρις, Λεκλέρ ξεμπερδεύουν με τα υποχρεωτικά pit stop, με τον μόνο που να χρωστάει pit stop από τους πρωτοπόρους να είναι ο Μαξ Φερστάπεν.

Στον 70 γύρο ο Νόρις ζητάει από τον συμπαίχτη του, να πιέσει τον Λεκλέρ που του είχε κολλήσει από πίσω και περίμενε ένα λάθος ώστε να τον προσπεράσει. 

Ο Φερστάπεν έκανε το δεύτερο υποχρεωτικό πίτ στοπ στον 77 γύρο και βγαίνει πίσω από τον Πιάστρι στην τέταρτη θέση.

Καρό σημαία και νικήτης ο Λάντο Νόρις με τον Σαρλ Λεκλέρκ να βγαίνει δεύτερος και να τους ακολουθεί ο Όσκαρ Πιάστρι. 

Επόμενο Grand Prix είναι στην Ισπανία και συγκεκριμένα στην Βαρκελώνη ο επόμενο Σαββατοκύριακο (30/5 – 1/6).

 

 

Ακολουθείστε τo SPORTDAY.GR στο Google News