Μπαρτζώκας: «Δείχναμε καταβεβλημένοι»
Το πρώτο σχόλιο του προπονητή του Ολυμπιακού μετά από την ήττα στο ΟΑΚΑ στο Game 1.
Στην αστοχία των παικτών του στάθηκε ο Γιώργος Μπαρτζώκας μετά την ήττα του Ολυμπιακού από τον Παναθηναϊκό στο Game 1 των τελικών, στο ΟΑΚΑ.
Συγκεκριμένα, μιλώντας στην ΕΡΤ αμέσως μετά το φινάλε του ματς, είπε:
«Επρεπε να εκτελέσουμε καλύτερα. Υστερήσαμε σε πολλούς βασικούς τομείς του παιχνιδιού. Σουτάραμε πολύ άσχημα. Για να κερδίσεις εκτός έδρας τον Παναθηναϊκό πρέπει να σουτάρεις εύστοχα. Ο Παναθηναϊκός κέρδισε δίκαια. Εμείς δείχναμε καταβεβλημένοι. Δεν ξέρω αν ήταν ψυχολογικό. Τώρα παίζουμε στο γήπεδό μας κι ελπίζουμε να παρουσιαστούμε καλύτεροι».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Προχωρά το σπουδαίο έργο - Πάνω από 50.000 η χωρητικότητα του νέου «Γ. Καραϊσκάκης»
- Υπεράνω Όλων: Το μοναδικό Ευρωπαϊκό τρόπαιο πότε ήρθε; Δεν ήρθε αυτή την «4ετία»;
- Αρης: Αυτά είναι τα νέα διαρκείας-Μειώσεις σε όσους ανανεώνουν ή αγοράζουν νωρίς
- Παναθηναϊκός: Η συγκλονιστική φωτογραφία Ομπράντοβιτς και Γιαννακόπουλου στο άγαλμα του Παύλου
- Μαφέο: «Σε σύλλογο τέτοιου μεγέθους όπως είναι ο Ολυμπιακός, δεν λες όχι»
