Επικό τρολάρισμα οπαδών της Μίλαν στην Ίντερ: «Καλώς ήρθατε πίσω πρωταθλητές Ευρώπης»
Οι οπαδοί της Μίλαν αποφάσισαν να πικάρουν την Ίντερ, βάζοντας ένα… αποθεωτικό πανό σε κεντρικό δρόμο του Μιλάνου.
Η Ίντερ υπέστη βαριά ήττα στον τελικό του Champions League από την Παρί Σεν Ζερμέν.
Επομένως, όπως και το 2023, δεν κατάφερε την ύστατη ώρα να στεφθεί πρωταθλήτρια Ευρώπης.
Προφανώς οι οπαδοί της Μίλαν χάρηκαν με την έκβαση της σαββατιάτικης αναμέτρησης.
Επομένως, κάποιοι εξ αυτών αποφάσισαν να τους υποδεχθούν, αναρτώντας πανό σε κεντρικό δρόμο του Μιλάνου που έγραφε: «Καλώς ήρθατε πίσω πρωταθλητές Ευρώπης».
Δείτε το:
🙂🙃Curva Sud Milano “Welcome Back European champion” pic.twitter.com/HwXlqtvqKb
— Milan Posts (@MilanPosts) June 1, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Γιώργος Μπαρτζώκας: Δεν είναι απλώς ένας προπονητής του Ολυμπιακού
- Ντάνιελ Καστελάνι: «Έφυγε» από τη ζωή ο σπουδαίος προπονητής
- Παναθηναϊκός Μεταγραφές: Ημέρα Ντε Φράι - Πως πείστηκε ο Ολλανδός στόπερ, ποιες οι απολαβές του
- Αρης: Σκληρή μάχη με το ΝΒΑ για τον Ρόμπινσον-Ερλ
- Αθλητικές Μεταδόσεις: Πού θα δείτε τη μάχη Εμπαπέ - Χάαλαντ και το Ράλι Ακρόπολις
