ΠΑΡΙ ΣΕΝ ΖΕΡΜΕΝ: Τα συγχαρητήρια του Κελαϊφί στους παίκτες της Παρί Σεν Ζερμέν
Η Παρί Σεν Ζερμέν ήταν η μεγάλη νικήτρια στο ντέρμπι με τη Μάντσεστερ Σίτι για τη δεύτερη αγωνιστική του Champions League με τον πρόεδρο της ομάδας να κατεβαίνει στα αποδυτήρια για να συγχαρεί τους παίκτες.
Η Παρί Σεν Ζερμέν επικράτησε 2-0 της Μάντσεστερ Σίτι για τη δεύτερη αγωνιστική στη φάση των ομίλων του Champions League με το Μέσι να πετυχαίνει το πρώτο του γκολ με τη φανέλα των Παριζιάνων. Μετά το φινάλε του ματς, ο Νασέρ Αλ Κελαϊφί κατέβηκε στα αποδυτήρια για να συγχαρεί τους παίκτες του με τη χειραψία στον Αργεντίνο να ξεχωρίζει.
Οι Παριζιάνοι πήραν τους τρεις βαθμούς και προσπέρασαν στη βαθμολογία τους «Πολίτες» ισοβαθμώντας με τη Κλαμπ Μπριζ με 4 βαθμούς. H συνεργασία του Μέσι με Εμπαπέ και Νεϊμάρ ήταν εξαιρετική και τα χαμόγελα μετά έδειξαν να διώχνουν προς το παρόν τα σύννεφα που είχαν δημιουργηθεί.
Après cette victoire face à Manchester City, le président Nasser Al-Khelaïfi est allé féliciter les joueurs dans le vestiaire ??#?????? pic.twitter.com/yR0biMPO1X
— Paris Saint-Germain (@PSG_inside) September 28, 2021
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Αποθέωση για Μαρινάκη: «Ένα τέτοιο έργο πραγματοποιείται για πρώτη φορά με τη γενναιοδωρία του Έλληνα ευεργέτη»
- Ολυμπιακός: Η αξιολόγηση του σχεδιασμού λίγο πριν την πρώτη συγκέντρωση
- Ολυμπιακός: Αυτός είναι ο λόγος που ο Μεντιλίμπαρ εισηγήθηκε την παραμονή του Ντάνι Γκαρθία
- Νέο «χαστούκι» της ΕΕΑ σε Λιόλιο και Προμηθέα
- Ξέσπασμα Ταρέμι: «Δεν μας θέλουν στα νοκ άουτ...»
