Ψυχωμένος Ροντινέι: «Όσο είμαι στον Ολυμπιακό θα δίνω την ζωή μου!»
Το ψυχωμένο μήνυμα του Ροντινέι μετά το πρώτο φιλικό του Ολυμπιακού
Ο Ολυμπιακός κατάφερε να επικρατήσει στο πρώτο φιλικό της καλοκαιρινής του προετοιμασίας νικώντας με 3-2 την Μπρέντα.
Ο Ροντινέι, ο οποίος αγωνίστηκε στο δεύτερο ημίχρονο έδωσε το σύνθημα για το ξεκίνημα της νέας σεζόν με μια ψυχωμένη ανάρτηση στα socila media, γράφοντας: «Δεν ξέρω για πόσο καιρό θα μείνω σε αυτόν τον σύλλογο, αλλά όσο είμαι εδώ, θα δίνω τον καλύτερό μου εαυτό μέχρι το τέλος, με πόνο και τραυματισμό, θα δώσω τη ζωή μου!!».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Το δικαίωμα που έχει και εκείνο που δεν έχει ο Τόμας Γουόκαπ, και ο Φαλ που αποδείχθηκε κανονικός
- Κεντζιόρα: Οι λόγοι που αποχώρησε από τον ΠΑΟΚ
- Ζαμπίδης – Μεϊγουέδερ: Αναβλήθηκε το μεγάλο event και πάει για Σεπτέμβριο
- Τελικός Κυπέλλου: Η έδρα και η ημερομηνία
- Μάκης Γκαγκάτσης: «Ξεπέρασε τα όρια η στοχοποίηση του Κωνσταντέλια»
