Τέλος εποχής: Ο Σον αποχωρεί από την Τότεναμ - Το συγκινητικό αντίο
Ο Χέουνγκ Μιν – Σον ανακοίνωσε ότι αποχωρεί από την Τότεναμ.
Μετά από 10 χρόνια ο Νοτιοκορεάτης εξτρέμ ενημέρωσε τη διοίκηση των «Σπερς» για την επιθυμία του να αποχωρήσει αυτό το καλοκαίρι, με πιθανότερο προορισμό το MLS.
Τα δημοσιεύματα φούντωσαν και ο ίδιος ο Σον ήρθε να τα επιβεβαιώσει, με μήνυμά του στα σόσιαλ μίντια, αποχαιρετώντας την Τότεναμ!
Αναλυτικά το μήνυμα του Σον:
«Έχω ζητήσει να φύγω από την Τότεναμ. Η απόφασή μου έχει ληφθεί, έκανα το καλύτερο δυνατό εδώ και χρειάζομαι μια νέα πρόκληση τώρα. Είναι η πιο δύσκολη απόφαση της ζωής μου.
«Ήρθα στο βόρειο Λονδίνο ως παιδί. Ένα αγόρι που δεν μπορούσε να μιλήσει αγγλικά. Έφυγα από αυτό το κλαμπ ως ένας νέος άνδρας. Ευχαριστώ όλους τους οπαδούς των Spurs που μου έδωσαν τόση αγάπη».
Η Τότεναμ απέκτησε τον Σον από τη Λεβερκούζεν το καλοκαίρι του 2015 αντί 30 εκατομμυρίων ευρώ, πετυχαίνοντας 173 γκολ σε 454 συμμετοχές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
